וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: איבדה היכולת לקיים יחסי מין בגלל הסרת שיער

27.3.2017 / 15:12

בתביעה שהוגשה נגד רשת פרופורציה טוענת אישה בת 34 כי כוויות שנגרמו לה מטיפול להסרת שיער במפשעה מונעות ממנה את היכולת ליהנות מיחסי מין. התובעת דורשת מהחברה סכום של 1,900,000 שקל. החברה: "אין קשר סיבתי בין פעולות החברה לנזקים לתובעת"

קלוז אפ על נערה שוכבת על הגב בג'ינס פתוח. ShutterStock
קלוז אפ על נערה שוכבת על הגב בג'ינס פתוח/ShutterStock

אישה בת 34 שעברה טיפול להסרת שיער במפשעה ברשת "פרופורציה" המעניקה שירותי אסתטיקה הגישה תביעה על סך 1,900,000 שקלים נגד הרשת בשל כוויות וצלקות חמורות שגרמו לה לאבדן יכולת לקיים יחסי מין. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בנתניה על ידי עו"ד אורן בושרי מצוין כי במהלך הטיפול השישי להסרת שיער במפשעה, התבצע הטיפול בעוצמה גבוהה מהרגיל. מיד לאחר הטיפול נעשה האזור אדום והתובעת החלה לחוש בכאב שהלך והתגבר.

"התובעת העירה מפורשות כי ביחס לגלי עוצמה מטיפולים קודמים הטיפול היה בעוצמה גבוהה מן הרגיל אך המטפלת ביטלה את דעתה באופן נחרץ והשיבה 'עובדה שאת לא מרגישה כאבים'", נכתב בתביעה. "התובעת הסבירה כי אינה חשה בכלום מאחר והיא נתונה להשפעת משחת "אמלה" לאלחוש מקומי של העור אלא שאז נכוותה וצרחה מכאב חרף האמלה", נכתב.

כמו כן נטען בתביעה כי לאישה נגרמו כוויות בדרגה 2 וכיום היא נותרה "עם רגישות יתר בשפתיים הגדולות... וכי נותרה רגישה למגע ועם תחושה לא נעימה על פני שפתי איבר המין מימין אשר מפריעה לה בפרט בעת קיום יחסי מין, עד כדי אי סבילות. בכך נמנעת ממנה ההנאה מקיום יחסי מין".

הרופא שבדק את האישה העמיד את נכותה הפלסטית לצמיתות בהיקף של 10%. האישה טענה כי הרשת "לא העמידה אותה כלל על מידת הסיכון בכל הקשור לטיפול שעברה וכי אילו היתה יודעת מהם הסיכונים והסיבוכים הנלווים לטיפול שכזה ברי כי לא הייתה מסכימה לעבור את הטיפול".

סכום התביעה של 1,900,000 שקל חושב כך - 500,000 שקל על הפסדי השתכרות, 300,000 שקל על הוצאות רפואיות ואחרות לעבר ולעתיד, 500,000 שקל כאב וסבל, 400,000 שקל על פגיעה באוטונומיה ו-200,000 שקל פיצויים עונשיים. סכום התביעה עדיין לא כולל את החזר הוצאות טיפול שהיקפם טרם נודע.

בכתב ההגנה שהגישה רשת "פרופורציה" ב-9 במרץ הכחישה הרשת קשר סיבתי בין נזקיה הנטענים של התובעת לבין מעשיה ו/או מחדליה של הרשת. כמו כן, צוטט טופס ההסכמה שעליו חתמה האישה ובו פורטו הסיכונים: "במקרים חריגים תיתכנה כוויות כאשר לרוב חולפות בתוך מספר ימים וייתכנו כאבים וחוסר נוחות, וסיבוכים אפשריים של הטיפול "צלקת ואו תגובה אלרגית מקומית או כללית מיד לאחר הטיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully