וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף את הפרס שבועיים אחרי שזכה בלוטו: "הייתי עסוק"

2.4.2017 / 10:37

עצמאי מהשרון בשנות השלושים לחייו השתתף בהגרלת הלוטו לפני שבועיים וזכה אך הגיע לאסוף את הפרס רק היום. "פיניתי במיוחד זמן להגיע - שלא תתחרטו"

לוטו. אבי חיים, מערכת וואלה! NEWS
הזוכה המאושר/מערכת וואלה! NEWS, אבי חיים

שבועיים שלמים לאחר שזכה בהגרלת הלוטו הגיע הבוקר (ראשון) תושב השרון לאסוף את הפרס. "הייתי כל כך עסוק בעבודה שלא מצאתי רגע לבוא ולאסוף את הפרס", סיפר הזוכה, שגרף שבעה מיליון שקלים. "שמרתי את הטופס בכספת שלי, וכשקראתי בעיתון שמחכים שאבוא לאסוף את הפרס במפעל הפיס, פיניתי במיוחד זמן להגיע - שלא תתחרטו".

הזוכה הוא עצמאי, בשנות השלושים לחייו, נשוי ולו ילד. בהתרגשות רבה, סיפר כי הוא נוהג לשלוח באופן קבוע טופס בעלות של 35 שקל וציין כי לפני שנתיים כמעט וזכה, כאשר ניחש חמישה מספרים ואת המספר החזק. "מאז שהייתי כל כך קרוב לפרס הראשון, האמנתי שאם אמשיך למלא באופן קבוע זה יגיע. היום כבר אין לי את הרגשת הפספוס שליוותה אותי זמן רב".

כשנשאל מה יעשה עם הכסף, ענה הזוכה כי יוכל סוף סוף להגשים את חלומו, לקנות בית באזור המרכז ולגדל שם עם רעייתו ילדים רבים. "אני מרגיש שיצאתי מעבדות לחירות, לא תהיה לי משכנתא גדולה כמו שעלול היה לקרות", סיפר.

במפעל הפיס מספרים שכעת הם מחכים לזוכה נוסף בשבעה מיליון שקלים שעדיין לא הגיע לאסוף את הפרס לאחר שזכה בהגרלה שנערכה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully