וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה פתאום לרשת סנאפצ'אט?

11.5.2017 / 16:39

רשת סנאפצ'אט שהונפקה ברעש גדול קורסת והחברה מפסידה 14 דולר על כל דולר שהיא מרוויחה. למה זה קורה? והאם טבע תשמור על ריווחיותה? אלדד תמיר מדווח מבורסת תל אביב

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו: ניר חן

אלדד תמיר מנכ"ל חברת תמיר פישמן מדווח למהדורת וואלה! NEWS כי המסחר בבורסה התל אביבית התנהל היום לרוב במגמה חיובית ורוב המסכים ירוקים – באירופה מתנהל המסחר בעליות קלות וגם בארצות הברית עושה רושם שמסחר מתחיל במגמה חיובית.

תמיר התייחס לדוחות הרבעונים שפרסמה חברת טבע. ענקית התרופות שדיווחה על רווח של 1.1 מיליארד דולר ברבעון ניצחה את התחזיות אבל השאירה את התחזיות לשנה הבאה על כנן. החברה נמצאת כעת בפני פרשת דרכים מכיוון שהרווחים שהיא שואבת מתרופת הקופקסון שתוקף הפטנט עליה פג פוחתים ועליה לגבש אסטרטגיה חדשה.

נושא נוסף אליו התייחס תמיר הוא התרסקותה של סנאפ. הרשת החברתית שהונפקה ברעש גדול מדווחת על הפסדים גדולים - על כל דולר מכירות של החברה היא מפסידה 14 דולר - הפסד של 2.2 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 150 מיליון. "הם רחוקים מאיזון או מרווח וברבעון האחרון הצטרפו לרשת 8 מיליון יוזרים בלבד", אמר תמיר. "גם פייסבוק, אגב, ירדה אחרי ההנפקה. ברור שזה לא צריך לקרות ויהיה מנעניין לראות מה ההתפתחויות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully