וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אלף מענק: החברה שמגייסת את החוש האימהי למציאת עובדים

24.5.2017 / 12:46

הסטארטאפ Spot.im מבקש להתרחב ולגייס 40 עובדים נוספים ומצא דרך מקורית למשוך מועמדים מוצלחים. כל עובד שיוכוון לעבודה על ידי הוריו ייקבל מענק של 30 אלף שקל. "אמא יש רק אחת וצריך שנדע לנצל זאת, לגייס את האימהות לגיוס הילדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייסדי spot.im, נדב שובל וישי גרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיד ידענו שההורים משפיעים בבחירת הקריירה שלנו, אבל לא ידענו עד כמה. הסטארטאפ Spot.im שמגייס 40 עובדים למשרדים בתל אביב וניו יורק מציע 30 אלף שקל לכל אמא שתשלח את ילדיה לעבוד בחברה והם ייקלטו בה כעובדים. הביקוש הגדול לגיוס כח אדם בחברה שיצר את תמריץ הגיוס "מענק האימהות" נגרם עקב גדילה של מאות אחוזים בשנה האחרונה והביקוש למוצרי החברה צפוי לגדול מעבר לכמות ה"ידיים העובדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של תוסף של spot.im/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיפה הרעיון לפנות דווקא לאמהות? "יש לנו שני עובדים מדהימים בחברה שהגיעו אלינו כל אחד בנפרד בהכוונת אימהותיהם", סיפר לוואלה! עסקים נדב שובל, מנכ"ל החברה. "הן אמנם לא מבינות בהייטק אבל הן ידעו שהן לא רוצות שילדיהם יעברו לחיות ולעבוד בחו"ל עם השחרור מיחידת הטכנולוגיה בצה"ל. אז כל אחד מהם בנפרד החל לחפש עבודה בהייטק בישראל ונקלטו אצלנו, כששמענו את סיפור הרקע שלהם והמכנה המשותף הבנו כמה כח יש לאימהות בקבלת החלטות. כמנהל חברה אפשר להציע לעובד תנאים משודרגים ומסלול התקדמות בקריירה, אבל אז אתה רק מנהל אחד מתוך כמה מנהלים שמבטיחים לו את אותן ההבטחות, אבל אמא יש רק אחת וצריך שנדע לנצל זאת, לגייס את האימהות לגיוס הילדים".

נדב שובל וישי גרין הקימו ביחד את הסטארט אפ שמאפשר לכל בעל אתר תוכן להגדיל את תנועת גולשים בתוך האתר על ידי עידוד גולשים לנהל שיח בתוך האתר וכך להפחית את התלות בתנועת גולשים המגיעים מרשתות חברתיות חיצוניות. נכון להיום ישנם מיליוני משתמשים במוצרי החברה ולכן דרושים לחברה בעיקר מפתחים, אנשי מחקר, אנשי פיתוח עסקי ועובדים למשרות חדשות שנפתחות בתחומי השיווק וניהול מוצרים.

מלחמות ההייטק

"יש מלחמה קשה בהייטק על כח עבודה איכותי. המון בוחרים לעזוב את ישראל, אלו שנשארים נשתים על ידי ענקיות כמו גוגל ואינטל. לחברות הייטק קטנות יותר קשה לגייס וכולנו נלחמים על כח העבודה הקטן והמצומצם שיש פה. לכן נדרשת יצירתיות גם בגיוס עובדים", מספר שובל.

אמנם את קמפיין הגיוס מוביל המיתוג "מענק האימהות" אך מתברר שגם אבות מוזמנים לשלוח את ילדיהם להיטק. לדברי המייסדים, כל מועמד פוטנציאלי שיגיע לראיון בחברה ,יתקבל ויצהיר שהוריו שלחו אותו לראיון, יקבל באותו הרגע מענק של 30 אלף שקל עבור הוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully