וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אקספרס: ישראכרט ועליבאבא הכריזו על שיתוף פעולה

5.6.2017 / 14:25

במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת האשראי לענקית הסחר הסינית תנפיק ישראכרט כרטיס אשראי יעודי לקניות ברשת. בנוסף יותמע הארנק האלקטרוני Alipay בבתי עסק הסולקים באמצעות ישראכרט בארץ ובתי עסק יקודמו באתר מסחר של קבוצת עליבאבא בסין

עלי אקספרס. ShutterStock
עלי אקספרס/ShutterStock

מנכ"ל קבוצת ישראכרט, ד"ר רון וקסלר, הודיע היום (שני) על כוונתה של החברה להעמיק את שיתוף הפעולה הבלעדי עם קבוצת "עליבאבא" הסינית. במסגרת שיתוף הפעולה תשיק קבוצת ישראכרט כרטיס אשראי בשיתוף עם אתר הקמעונאות הסיני AliExpress, המעניק תכנית נאמנות והטבות בלעדיות למימוש באתר. בכך, תהיה ישראל מהמדינות הראשונות בעולם להשיק כרטיס נאמנות של האתר שזוכה לפופולריות רבה בקרב צרכנים ישראלים.

עוד נודע כי במסגרת שיתוף הפעולה תסייע הקבוצה לכל בית עסק ישראלי, גדול כקטן, למכור את מוצריו באתר המסחר Tmall.com המיועד לשוק הסיני המקומי. מדובר באחד מאתרי הקמעונאות הגדולים ביותר בסין עם למעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים. עוד נודע כי הקבוצה נמצאת בשלבים מתקדמים של תהליך הטמעתו של ארנק התשלומים הנפוץ בסין – Alipay, המופעל ע"י חברת Ant Financial Services Group, שהיא חברה קשורה לקבוצת Alibaba, בבתי עסק בעלי פעילות מסחר מקוון הסולקים עימה. השקת אמצעי התשלום צפויה להתרחש עוד השנה באתרי המסחר המקוונים של רשת סופר פארם ורשת המלונות פתאל.

לפי נתוני קבוצת ישראכרט, זוכה אתר הקניות הסיני AliExpress לפופולריות רבה עם למעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים שרכשו בו בשנה שעברה. בינמרה דאש, מנהל בכיר לפיתוח עסקי גלובלי ב-AliExpress אמר כי "ישראל היא אחת מ-10 המדינות המובילות ברכישות בAliExpress, הרבה בזכות שיתוף הפעולה המוצלח עם קבוצת ישראכרט. לכן בחרנו בה כאחד המקומות הראשונים בעולם להשקת כרטיס אשראי ייעודי באמצעותו ייהנו הלקוחות הנאמנים שלנו להטבות ומבצעים חסרי תקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully