וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת כפר השעשועים נמכרה ב-6.5 מיליון שקל

חנן אסיאג ויובל עיני רכשו במשותף את הרשת. גל אלון ימשיך לשמש כמנכ"ל הרשת. "אנחנו הופכים להיות כוח אדיר ובמהלך שנת 2018 נפתח סניפים חדשים"

כפר השעשועים. קריאטיב קומנס, מערכת וואלה! NEWS
כפר השעשועים/מערכת וואלה! NEWS, קריאטיב קומנס

אנשי העסקים חנן אסיאג, מבעלי אורתם מליבו ומספר חברות נוספות, ויובל עיני, בעלים של חברות מענף הבניה; הלפרין ובניו אור-יון סחר וחברת הפרסום ירוק, רכשו במשותף את רשת כפר השעשועים. שווי העיסקה הוא 6.5 מיליון שקלים.

מנכ"ל הרשת גל אלון, ימשיך לשמש בתפקידו גם תחת הבעלים החדשים. אלון אמר כי "אני נרגש, זה יום חג עבור הרשת, הזכיינים וגם עבור הצרכן. הרשת קיבלה את הטוב ביותר שיכלה היתה לחלום עליו, לחנן ויובל יכולות אדירות לגרום לרשת לנוע קדימה בכל הכוח ולהוביל את השוק בישראל". לדבריו, "הזכיינים שלנו זכו אחת ולתמיד בגוף שיושבים בו מיטב המוחות החריפים ביותר. אני גאה להיות חלק מקבוצה זו ומטה החברה יחוזק באיש סחר אשר ידאג למחירי הקניה הטובים בישראל".

עוד אמר אלון כי "אנחנו הופכים להיות כוח אדיר ובמהלך שנת 2018 נפתח סניפים חדשים ונדאג לחדשנות ובידול באופן מהיר ביותר. בתוכנית העבודה שגובשה בתקופה האחרונה ניתן לראות בברור כי הרשת תחזור לייבא ולבדל את עצמה מהמתחרים, נשקיע בנקודות המכירה ובזכיינים ונדאג להמשיך להעלות את שווי המותג כפר השעשועים. בתקופה הקרובה נבצע מפגש עם הזכיינים ויחד איתם נדאג שהצרכן יבחר כפר השעשועים".

בחודש מרץ האחרון דיווחה הרשת כי היא נמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות אלון תמורת 10 מיליון שקלים אך עיסקה זו לא אושרה בסופו של דבר. בנק לאומי מינה כונס נכסים מטעמו לרשת. בשנתיים האחרות סגרה הרשת 15 סניפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully