וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע מיוחד: נעצרו 2 ישראלים שהעלימו מס באינטרנט

17.7.2017 / 11:32

במסגרת מבצע לאיתור ישראלים המעלימים הכנסות באינטרנט נעצרו 2 חשודים שמכרו שטח פרסום ומטבעות עתיקים ברשת בשווי מיליוני שקלים ולא דיווחו על כך

כרטיס אשראי. ShutterStock
כרטיס אשראי/ShutterStock

רשות המסים פתחה במבצע כדי לחשוף ישראלים המפיקים הכנסות ברשת האינטרנט ולא מדווחים עליהן לרשויות המס. בעקבות שיתוף פעולה בין פקיד שומה תל אביב, המחלקה לביקורת ממוחשבת ומחלקת המודיעין ברשות המסים הפיקה הרשות רשימה של ישראלים שלא דיווחו על הכנסות – 2 חשודים בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים נעצרו ושוחררו בערבות על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

לחשוד הראשון, אסאם סלמאן בן 56 מתל שבע, העובד כשכיר באוניברסיטת באר שבע, אתר אינטרנט, אשר עוסק במשחקי און ליין לילדים. על פי החשד, סלמאן הפיק הכנסות לא מדווחות של שלושה מיליון שקלים בין 2015-2010 על ידי מכירת שטחי פרסום באתר. בעקבות החקירה נערך חיפוש בביתו של החשוד, ונתפסו מסמכים וחומרי מחשב. החשוד הובא לחקירה. גם בנו ואשתו של הבן חשודים במעורבות בפעילות העסקית הלא מדווחת.

החשוד השני, אלכסנדר באלוי הירש בן 42 מראשון לציון, מכר על פי החשד מטבעות באתר EBAY בסכום של כ-800 אלף שקל בין השנים 2010-2015. החשוד עבד כשכיר בין השנים 2014-2012 וכיום אינו עובד באופן רשמי. מהמידע שנאסף בחקירה עולה כי לחשוד פרופיל באתר EBAY, במסגרתו עסק בפעילות ענפה של מכירת מטבעות ושטרות כסף עתיקים לאספנים ברחבי העולם. במסגרת חיפוש שנערך בביתו נתפסו מסמכים וחומרי מחשב והחשוד הובא לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully