וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב תל אביב העלים 1.7 מיליון שקל בסחר באינטרנט

2.8.2017 / 12:18

סוחרים באינטרנט? רשות המסים בדרך אליכם: נמשך המבצע לסיכול העלמות מס באמצעות סחר ברשת. בן 38 הודה בהעלמות הכנסות בגין מכירת שטחי פרסום במשך כחמש שנים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

סוחרים באינטרנט? רשות המסים בדרך אליכם: תושב תל אביב בן 38 נעצר בחשד להעלמת הכנסות בהיקף נרחב במסחר אלקטרוני, כך הודיעה היום (רביעי) רשות המסים. בחקירתו הודה החשוד כי הפיק הכנסות לא מדווחות של כ-1.7 מיליון שקל בגין מכירת שטחי פרסום לגוגל בין השנים 2014-2009.

על פי הודעת רשות המסים, הוא לא דיווח על הכנסות בגובה של כ-60 אלף שקל שקיבל עבור ייעוץ מדיה לחברה בריטית בין השנים 2010-2009 וכן בגין הכנסה בגובה של כ-6,000 דולר שקיבל מחברת סרטים אמריקאית בשנת 2013. הוא שוחרר בערבות בהוראת בית משפט השלום בתל אביב.

ברשות מסבירים כי המעצר הוא תוצאה של חקירה מאומצת שהיא מנהלת בנושא העלמת הכנסות בזירת המסחר האלקטרוני. מדובר בשיתוף פעולה בין פקיד שומה חקירות תל אביב, המחלקה לביקורת ממוחשבת ומחלקת המודיעין ברשות המסים הנוגע לפעילות מסחר באינטרנט. במסגרת זאת מיפתה הרשות רשימה של ישראלים אשר מפיקים הכנסות מרשת האינטרנט וזאת מבלי לדווח לרשויות המס.

ביוני נעצרו במסגרת המבצע שני חשודים בהעלמת הכנסות באינטרנט. לחשוד הראשון, בן 56 מתל שבע העובד כשכיר באוניברסיטת באר שבע, אתר אינטרנט העוסק במשחקי און ליין לילדים. על פי החשד, הוא הפיק הכנסות לא מדווחות של שלושה מיליון שקל בין 2015-2010 על ידי מכירת שטחי פרסום באתר. בעקבות החקירה נערך חיפוש בביתו ונתפסו מסמכים וחומרי מחשב. גם בנו ואשתו של הבן נחשדו במעורבות בפעילות העסקית הלא מדווחת.

החשוד השני, בן 42 מראשון לציון, מכר על פי החשד מטבעות באתר איביי בסכום של כ-800 אלף שקל בין השנים 2010-2015. החשוד עבד כשכיר בין השנים 2014-2012 וכיום אינו עובד באופן רשמי. מהמידע שנאסף בחקירה עולה כי לחשוד פרופיל באתר, במסגרתו עסק בפעילות ענפה של מכירת מטבעות ושטרות כסף עתיקים לאספנים ברחבי העולם. במסגרת חיפוש שנערך בביתו נתפסו מסמכים וחומרי מחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully