וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wizz Air מתרחבת: 4 קווי לואו-קוסט חדשים מאילת למזרח אירופה

9.8.2017 / 13:36

חברת הלואו-קוסט מוסיפה ל-18 הקווים הקיימים כיום עוד 4 יעדים משדה התעופה עובדה שליד אילת ליעדים ריגה, קטוביץ', פראג ובוקרשט

דיילת דיילים בורדינג מטוס טיסה. shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
דיילת דיילים בורדינג מטוס טיסה/מערכת וואלה! NEWS, shutterstock

חברת התעופה Wizz Air, הפועלת במרכז ובמזרח אירופה במחירי לואו-קוסט, ממשיכה במהלכי ההתרחבות בארץ: החברה הודיעה היום (רביעי) על ארבעה קווי לואו-קוסט חדשים משדה התעופה עובדה שליד אילת ליעדים ריגה (לטביה), קטוביץ' (פולין), פראג (צ'כיה) ובוקרשט (רומניה) ובחזרה. זאת בשיתוף משרד התיירות.

הקווים החדשים יחלו לפעול כבר מהחורף הקרוב (2017-2018), בנוסף ל-18 הקווים הקיימים כיום מאילת ומנתב"ג. ישראלים המעוניינים לטוס ליעדים אלו יוכלו כבר מהיום להזמין כרטיסים. מהחברה נמסר כי "ההכרזה מדגישה את מחויבותה של Wizz Air לשוק הישראלי ואת התרחבותה המתמדת, מאז טיסת הבכורה שלה מתל אביב בשנת 2012".

עוד נמסר כי "מעתה החברה תציע חמישה קווי חורף לאילת וממנה במחירים נמוכים ליעדים פופולריים במרכז ובמזרח אירופה. קווי החורף החדשים יחזקו את קשרי המסחר בין המדינות ויגדילו את התיירות הדו-כיוונית".

ב-Wizz Air מוסיפים כי ב-2017 החברה הגבירה את פעילותה בישראל והוסיפה 12 קווים מנתב"ג ועובדה, ובסך הכול 22 קווים מישראל לתשע מדינות במזרח ובמרכז אירופה, עם יותר מ-800 אלף מושבים עד סוף השנה. מאז תחילת השנה נסעו בחברה קרוב ל-355 אלף נוסעים.

שר התיירות, יריב לוין, אמר היום כי "אני מברך את Wizz Air על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל, ולפתוח קווים חדשים מאירופה לאילת; ושמח ששיתוף הפעולה בינה לבין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי, והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות".

הוא הוסיף כי "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה, והרחבת הפעילות היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל, ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לגידול של כ-25% בתיירות הנכנסת לישראל השנה".

סורינה רטס מחברת Wizz Air הוסיפה כי "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילות החברה בישראל, המדגישה את מחויבותה לשוק הישראלי. עם עלייה של יותר מ-%70 בכמות המושבים שנמכרו ב-2017 על פני 22 הקווים מישראל ואליה, אנו ממשיכים לעודד את תעשיית התיירות, כמו גם את הקשרים העסקיים בין המדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully