וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוחדים מהחיוב? המחשבון שיגלה לכם כמה תשלמו על החשמל

15.8.2006 / 16:00

המזגן עובד שעות נוספות בקיץ - וחשבון החשמל מזנק. מחשבון צריכה חדש של חברת החשמל יספק לכם הערכה מה יהיה גובה החשבון, ויאפשר לכם להיערך בהתאם לחיוב הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשבון הצריכה של חברת החשמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ בעיצומו, המזגנים עובדים שעות נוספות, וכך קופצים לעתים קרובות חשבונות החשמל של אזרחים רבים. חברת החשמל השיקה היום (שלישי) מחשבון צריכה חדש, המאפשר ללקוחות להעריך את גובה חשבון החשמל בכל זמן נתון - וכך לנהל את הוצאות החשמל בחודשי השיא, הן בקיץ ובן בחורף.

לקוחות המבקשים לדעת מה גובה הצריכה שלהם, יכולים להזין קריאת מונה ולקבל הערכה לגבי גובה החשבון שיקבלו. בכך, המחשבון מאפשר להם לנהל ולתכנן את צריכת החשמל. כמו כן, המחשבון מעניק פתרון לבתים ולדירות בהם יש מונה ראשי ומספר מונים משניים.

דוברת חברת החשמל, דליה בודינגר, אמרה כי "המחשבון הוא כלי שנועד לסייע למשקי הבית לנהל את צריכת החשמל באופן מושכל כך שלקוחות המעוניינים לנהל טוב יותר את הוצאות הבית על אנרגיה, במיוחד בחודשי שיא הצריכה בקיץ ובחורף, יוכלו לעשות זאת באופן עצמאי, ללא תלות בעיתוי קריאת מונה או הפקת חשבון".

אז איך אפשר לחשב את החשבון שלכם? המחשבון מותאם לסלולר וזמין בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל ובאתר האינטרנט של החברה. כדי לבצע את החישוב לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully