וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנציגת שירות לקוחות לבייביסטר לכלבים - אלון גל מייעץ

אלון גל

18.8.2017 / 11:54

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ אלון גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה שמאסה בעבודה מול מחשב ורוצה לעבוד עם בעלי חיים. האזינו לשיחה ב-103FM

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

מאזינה בת 41 נשואה עם שתי ילדות סיפרה בשיחה עם אלון גל כי בזבזה את זמנה על שירות לקוחות ולא הגשימה את מה שרצתה לעשות. "עבדתי שנתיים וחצי בשירות לקוחות ומרגישה שנמאס לי ושאני לא מנצלת את היכולות שלי ואת מה שאני אוהבת לעשות. אמנם העבודה קלה עם שעות נוחות אך אני מגיעה לעבודה ממורמרת. אני לא מסוגלת לעשות את זה יותר. אני מאוד רוצה לעסוק בעבודה עם בעלי חיים ולא במחשבים", אמרה המאזינה.

"ראשית, לא בזבת את חייך על שירות לקוחות", ענה לה גל. "עשית המון דברים במקביל, ילדת ילדים והכרת את אהובך. אל תזלזלי בזה. אנשים תמיד אומרים שהם מאד אוהבים את הילדים שלהם אבל לא מוכנים לעשות דבר שיוציא אותם מאזור הנוחות שלהם. אם את אוהבת את הילדים שלך את לא יכולה לחיות בתחושה שאת חיה בתחושת החמצה. בגישה הזו את רק מתקרבת אל קיצך". גל המשיך ואמר "אני מניח שאת רוצה להישאר עבור ילדייך עוד הרבה שנים. לא משנה כמה את מתאמצת עבור ילדייך, כיום את שוקעת במרמור ומגיע לילדייך אימא מאושרת שגאה בעצמה. המקור מספר אחד לחולי ומוות היא החוויה של מיאוס מהחיים. את נמצאת במיאוס הזה כי אינך יכולה להדחיק עוד וסוף סוף את חייבת להתמודד עם הבעיה. אנשים שחיים בדור הזה בערים הגדולות מוצאים עצמם ללא זמן להוציא את הכלב לטיול. את יכולה לעבוד בזה ולהיות 'דוג-ווקר', את יכולה לשפר את השירות ולצחצח שיניים לכלבים, מה שלא כולם יודעים כמה זה חשוב, או לקחת אותם למקלחת ולתספורת. חישבי על שירות שיאפשר לך להתקיים".

עוד הוסיף גל: "כשתגיעי לביטחון תעסוקתי עם 30-40 לקוחות את תצרי לעצמך יתרון ותוכלי לפנות למרפאה להציע את עצמך כעוזרת, שיש לה קהל לקוחות, ובמקביל להמשיך עם העסק הקטן שלך. המרפאה תחטוף אותך לעבודה בידיעה שעם הצטרפותך יגיעו גם 30-40 הלקוחות הקבועים שלך. את צריכה ראשית להתפרנס בשלבים הראשונים ואפילו אם יש צורך תעשי גם בייבי סיטר. אם את לא תוותרי ותלחמי על המקום שלך את תצליחי. דבר אחד בטוח, כפי שאת פועלת היום לא תוכלי להמשיך עוד הרבה זמן. אל תשקעי בכעס עצמי על מה שעברת וצאי לכיוון חדש ודרך חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully