וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "קולה שופרסל": הרשת משיקה את המשקה השחור בפחיות

30.8.2017 / 10:58

רשת השיווק מרחיבה את מהלך השקת משקאות קולה כמותג פרטי, ויוצאת עם סדרת קולה ודיאט קולה בפחית 250 מ"ל. המחיר לצרכן: 2.4 שקלים

שופרסל קולה פחיות צרכנות. צילום: יח"צ,
פחיות של קולה שופרסל/צילום: יח"צ

רשת שופרסל הודיעה היום (רביעי) על הרחבת מהלך ההשקה של "קולה שופרסל" ועל השקת המשקה השחור המוגז גם בפחיות. סדרת קולה שופרסל בפחית כוללת קולה ודיאט קולה ללא סוכר בפחית 250 מ"ל במחיר של 2.4 שקלים. לדברי הרשת, מדובר במחיר הנמוך בשיעור של עד כ-30% לעומת מותגים אחרים בקטגוריה. לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו חמש פחיות ב-10 שקלים.

בסוף השבוע האחרון הושקה סדרת המשקאות הקלים של הרשת, ובראשה משקאות "קולה" תחת המותג הפרטי בבקבוק משפחתי של 1.5 ליטר. בקבוק יחיד של ליטר וחצי יעלה לצרכנים 4.30 שקלים לעומת 6.20 שקלים לבקבוק משפחתי של חברת קוקה קולה ישראל. כמו כן, החברה תציע מארזי רביעיות במחיר של 14.90 שקלים.

מבחינת הנראות, לבקבוקי הקולה החדשים דמיון מובהק למתחרה הוותיק של החברה למשקאות קלים. צורת הבקבוקים, הצבע האדום בתווית המשקה הרגיל והצבע השחור במשקה דיאט לא נבחרו במקרה, ויכולים לעזור למותג החדש להשתלב בקטגוריה של משקאות הקולה.

בחודש מאי האחרון, כאשר נודע על כוונת הרשת להיכנס לשוק המשקאות הקלים, הביעו גורמים בתעשייה ספק לגבי המהלך. "בארץ יש ביקוש גדול למותג קוקה קולה ספציפית, והמחירים של המשקה בארץ גבוהים הרבה יותר מאשר בעולם", טען גורם קמעונאי בכיר.

דוגמא נוספת לניסיון להיכנס לקטגוריה "הקולה" היא של חברת יפאורה, שהשיקה בקיץ 2014 את המשקה "שוופס 22 קולה" בהשקעה של 12 מיליון שקל. המשקה היה ממותק על ידי שילוב של סוכר עם ממתיק סטיביה, אולם ירד מהמדפים כעבור שנה בלבד בשל היעדר ביקוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully