וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצר חדש בשוק ההדפסות האישיות הושק ב-20 מיליון שקל

פלטפורמת "WOW" מאפשרת להדפיס תמונות אישיות על גבי מוצרי צריכה דרך המחשב או האפליקציה, בעיצוב אישי וללא מתווך. המחיר: החל מ-59 שקלים לא כולל משלוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר חדש בשוק ההדפסות האישיות: חברת אוניה שפירא, המתמחה בעיבוד והדפסת נתונים, השיקה היום (ראשון) אתר ואפליקציה חדשים תחת המותג "WOW", המאפשרים לעצב ולהדפיס תמונות אישיות דרך המחשב או המכשיר הנייד על גבי מוצרי צריכה - ללא "מתווך". היקף ההשקעה נאמד ב-20 מיליון שקל.

הכוונה לתמונות המוטבעות על מוצרים כגון אלבומים, תמונות קנבס בגדלים שונים, ספלים, משחקים, בקבוקי שתייה, קופסאות מזון, כריות, תיקים ועוד. לרוב השימוש בהדפסת תמונות אישיות על גבי מוצרים מסוג זה נועד לצורך רכישת מתנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלטפורמה החדשה, מוסיפים בחברה, מאפשרת נגישות קלה יותר לתמונה שאתם מבקשים לעצב בעצמכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עד היום, אם רציתם לרכוש מתנה מותאמת אישית - למשל מוצרים עליהם מודפסות תמונות שלכם או של האהובים עליכם - הייתם צריכים לגשת לחנות או להזמין את המוצרים באתר מסוים", נמסר מהחברה, "אחד החסמים של הצרכנים ברכישה מסוג זה הוא הצורך בהורדת תוכנה על מנת להדפיס על גבי מוצרים".

אולם הפלטפורמה החדשה, מוסיפים בחברה, מאפשרת נגישות קלה יותר לתמונה שאתם מבקשים לעצב בעצמכם, שאף נשמרת בענן לצורך שימוש עתידי. מאחר שניתן להוריד תמונה באפליקציה או במחשב, יש אפשרות להשתמש בתמונות ממאגרים שונים כמו רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל תמונות וכו'). מחירי המוצרים מתחילים ב-59 שקלים, ומי שמעדיף שלא לעצב בעצמו אלא לקבל שירות עיצוב אישי ייפרד מ-49 שקל נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירי המוצרים מתחילים ב-59 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק ההדפסות האישיות בישראל מגלגל כ-250 מיליון שקל בשנה, לאחר שהדפסת התמונות האישיות הפכה בשנים האחרונות למוצר מבוקש - כאשר צרכנים רבים מבקשים להעביר תמונות מאונליין לאופליין. מאחר שמדובר בפלטפורמת אונליין, יש צורך בשירותי שילוח.

במסגרת המותג החדש, ניתן להזמין שליח שיגיע בתום 2-4 ימי עסקים לאחר ההדפסה, לבקש דואר רשום עד שבעה ימי עבודה או להגיע לדוכני "Boxit" (לוקרים). השליחות כוללת תשלום, כאשר הזמנה מעל 199 שקלים מאפשרת משלוח ללא תשלום.

לדברי המנכ"ל נתן שפירא, "הפלטפורמה של WOW חרטה על דגלה את הנגישות, הקלות והמהירות. ללא הורדת תוכנות למחשב, בלי להסתבך עם עיצובים ובאיכות הדפסה. ישנה אפשרות להעלות את התמונות ממאגרים שונים, לערוך ולעצב את המוצר עם פילטרים ורקעים שונים וכן לראות המחשה של המוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully