וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים: תשלום לרשויות בכרטיס אשראי בדואר

3.9.2017 / 15:03

סוף לשימוש במזומן: הסכם שנחתם בין המדינה לחברת דואר ישראל יאפשר לאזרחים לבצע תשלומים לרשויות ממשלתיות עד סכום של 4,000 שקל ללא ריבית באמצעות הדואר

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ליבי

מקלים על התשלומים: הסכם חדש עליו חתמה המדינה עם חברת דואר ישראל בע"מ יאפשר ביצוע תשלומים לרשויות הממשלתיות בסניפי הדואר באמצעות כרטיסי אשראי. הדוא ייקבל תשלומים של עד 4,000 שקל ללא ריבית. בשלב הראשון, הצפוי להתחיל לאחר החגים, יתאפשר לשלם בדרך זו עבור מספר שירותים במשרדי התחבורה (הנפקת רישיון רכב ורישיון נהיגה) והמשפטים ובתוך מספר חודשים צפוי השירות להיות מורחב לכלל משרדי הממשלה.

מהלך זה מצטרף להסכם שנחתם לאחרונה עם חברות האשראי שמאפשר להגדיל את תקרת התשלום בכרטיסי אשראי ל-35 אלף שקל (ובמסלול קרדיט ללא הגבלת סכום), כחלק מהמדיניות שמוביל החשב הכללי להקלת ההתנהלות של האזרחים מול מוסדות המדינה. המהלך צפוי להשפיע על כלל הציבור הרחב, תוך הנגשת שירותי התשלום ושיפור נוחות ביצוע התשלומים לממשלה בהיקף שיעמוד על מיליארדי שקלים מדי שנה.

לפי משרד האוצר, צעד זה תומך ביעדי הממשלה ומשרד האוצר ובהם - הפחתת השימוש במזומן, שיפור "עשיית העסקים" (Doing Business) בישראל, צמצום הביורוקרטיה והורדת יוקר המחייה. ההסכם נחתם לאחר משא ומתן שנערך בין סגן החשב הכללי במשרד האוצר, מרדכי אלישע, וחברת דואר ישראל בע"מ במהלך החודשים האחרונים.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר כי "אנו מודים לאוצר על מתן אפשרות לשלם תשלומי ממשלה בכרטיסי אשראי ושמחים שלאחר חודשים ארוכים של משא ומתן נוכל לאפשר לציבור הרחב לשלם בהתאם לבחירתו, בצ'ק, במזומן ובכרטיס אשראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully