וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקול: חשד לליסטריה בפילה סלמון מאוקראינה

בדיקת משרד הבריאות העלתה חשד להימצאות החידק במוצר פילה סלמון מעושן קפוא פרוס המיוצר על ידי חברת "פלגמן סיפוד ללס" מקייב באוקראינה והיבואן פועל להסרתו מהמדפים

דג סלמון. ShutterStock
סלמון/ShutterStock

חשד לליסטריה: בבדיקה של שירות המזון במשרד הבריאות נמצא חשד להימצאות החיידק ליסטריה מונוציטוגנס במוצר פילה סלמון מעושן קפוא פרוס המיוצר על ידי חברת "פלגמן סיפוד ללס" מקייב באוקראינה. בעקבות הבדיקה פועל היבואן "א.ס.ט סחר ושיווק" לאיסוף המוצר מהמדפים.

מדובר במוצרים באריזות של 100 גרם, 500 גרם ו-1,000 גרם בעלי קוד משלוח 5544/ist14/2016. תאריך הייצור המטבע עליהם הוא 21 בדצמבר 2016 והתאריך האחרון לשימוש הוא 15 בדצמבר 2017. במידה שקיים לקוח, אשר המוצר מהסוג והתאריך הנ"ל נמצא ברשותו, הוא מתבקש שלא לצרוך אותו ולפנות לנקודת הרכישה. החיידק עלול לגרום למחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת וקשישים וכן לגרום להפלה בנשים הרות.

מהיבואן נמסר כי הוא עושה כמיטב יכולתו על מנת להימנע מתקלות מסוג זה ומתנצל בפני לקוחותיו. "היבואן א.ס.ט עושה הכל בתיאום עם משרד הבריאות וימשיך לעשות מאמצים לספק מוצרים תקינים ואיכותיים ובאיכות גבוהה לכלל לקוחותיו", נכתב בהודעה.

לכל שאלה, בירור ופנייה, יש ליצור קשר עם נציג של החברה במייל istservice2017@gmail.com או בטלפון: 052-7311778.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully