וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ "kVisi" הודיע ללקוחותיו על סגירת פעילותו

10.9.2017 / 10:28

בהודעה ששלח מנכ"ל הסטארט אפ ארז אדירי ללקוחותיו נכתב כי החברה לא הצליחה לגייס את ההון הנדרש על מנת להפוך לחברה מבוססת. "מבקשים להודות לכם שהייתם איתנו בשנתיים האחרונות"

מייבש כביסה. ShutterStock
מייבש כביסה/ShutterStock

הסטארט אפ "kVisi" שסיפק ללקוחותיו שירותי כביסה וניקוי יבש באמצעות שימוש באפליקציה ועם משלוח עד הבית הודיע ללקוחותיו על הפסקת פעילותו. "בצער ובעצב רב, אנחנו רוצים להודיע לכם על הפסקת הפעילות של kVisi", כתב מנכ"ל החברה ארז אדירי בהודעה ששלחה החברה ללקוחותיה."כפי ששמתם לב, בחודש האחרון יצאנו לחופשה, שבמסגרתה ניסינו למצוא פתרונות שיאפשרו לנו להמשיך לתת לכם את השירות הטוב ביותר בתל אביב. לאחר מאמצים כבירים, המהלך לא צלח ואנחנו נאלצים לעצור כאן ולהיפרד מכם".

החברה כתבה בהודעתה כי לא הצליחה לגייס את ההון הנדרש על מנת לבסס את החברה. "הגופים המסורתיים בתחום שלנו לא השכילו להבין את הפוטנציאל האדיר שיש בפתרון הטכנולוגי והאיכותי שבנינו ומשקיעי ההון סיכון חששו מאד מהשקעה בסטארטאפ תפעולי. ככה זה כשאתה יצור היברידי שחי בין עולם הטכנולוגיה לעולם התפעול האינטנסיבי", נכתב בהודעה.

"אנחנו מבקשים להודות לכם שהייתם איתנו בשנתיים האחרונות מאז שהשקנו רשמית את הפעילות שלנו. לא תמיד היה קל ולעיתים אף היו תקלות, אבל רובכם המכריע תמך בנו גם באירועים פחות נעימים והפיץ את הבשורה של kVisi מפה לאוזן. כך הצלחנו להגיע לקהל של יותר מ-3,600 לקוחות ומעל עשרת אלפים משתמשים בתקופה שבה פעלנו, הספקנו לבצע יותר מ-50 אלף משלוחים ולטפל במיליוני פריטים שונים", כתב אדירי. "אנחנו מאד גאים במה שבנינו, הרבה מאד בזכות התמיכה שלכם, ואנחנו מאמינים שאילצנו גם את המתחרים המסורתיים להעלות בעקבותנו את רמת השירות ואת רמת האיכות. אנחנו מקווים שהשארנו חותם ושעזרנו לשפר את הרמה בשוק שבו פעלנו, כך שתוכלו להמשיך להפיק ערך מדברים אלה גם בעתיד. כל זאת עם שביב זעיר של תקווה שאולי בחודשים הקרובים יימצא מפעיל שימשיך לספק לכם שירות, אבל בשלב הזה אנו נאלצים להיפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully