וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 86 מתנדב 17 שנה ומחפש יורש: האזינו לשיחה עם אלון גל

אלון גל

20.10.2017 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - בן 86 שתורם מחשבים ברחבי הארץ. האזינו לשיחה ב-103FM

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

מאזין בן 86 עלה לשידור בתוכניתו של אלון גל ב-103FM וסיפר על מפעל ההתנדבות הפרטי שלו: המאזין תורם מחשבים בכל רחבי הארץ. "הייתי בעברי מתנדב של הביטוח הלאומי, שם ראיתי מחשבים במעונות יום שאינם זקוקים להם.

"החלטתי לפעול ולפנות בפקס לחברות שונות בבקשה לאסוף מחשבים תקינים שאינם זקוקים להם, פניתי לעיריות ולרשויות הרווחה ואת המחשבים שאספתי חילקתי למי שזקוק. מאז אני ממשיך לפנות לחברות גדולות ומקבל תרומות כבר 17 שנים. יש ברשותי כיום כ-800 מחשבים. את המחשבים אני מחלק מחדרה עד גדרה".

המאזין נשאל מדוע הוא מתנדב והשיב: "אנחנו האזרחים ממשיכים לפנות למדינה ולדרוש ממנה לדאוג לנו, עד שהיא תצליח לעשות זאת אנחנו צריכים לדאוג אחד לשני, אני בינתיים עושה את שלי למען ילדיי ונכדי ולמען העתיד של כולנו".

עם זאת אמר המאזין שעקב גילו המתקדם הוא מחפש אנשים שיצטרפו אליו למיזם על מנת שיוכל גם להרחיבו עוד יותר.

גל התרגש מסיפורו של המאזין והביע את הערכתו לפועלו. "אני מתענג מהשיחה איתך, אני קורא לכל המאזינים והקוראים לפנות אלינו בכדי שנקשר אותם אליך. זהו אדם שיצר קשרים בלתי רגילים עם חברות גדולות התורמות מחשבים לכל בית. מי שרוצה להיות חלק מהמפעל המקסים, אני קורא לו לפנות אלינו והשאיר לנו את פרטיו. זה פשוט היה תענוג לדבר איתך וכן ירבו אנשים כמוך".

עוד באותו נושא

אלון גל מייעץ לבעל עסק שקרס: "נפילות הן חלק מהחיים"

לכתבה המלאה

האזינו לשיחה ב-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully