וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על הקריירה או ללכת בעקבות החלום? אלון גל מייעץ

אלון גל

10.11.2017 / 10:30

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מאזינה בעלת קריירה יציבה שרוצה לפתוח בית יתומים

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

"אני בחורה יציבה ואוהבת שגרה עם משרה יציבה ומעסיק יציב אך בוערת בי התחושה שאני רוצה להגשים את החלום להקים בית מחסה ובית יתומים", כך סיפרה מאזינה לאלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "מה עלי לעשות?", שאלה.

"אדם עובד כל החיים ופתאום הנשמה שלו מדברת", ענה גל. "ככל שתנסי להשתיק את הנשמה שלך היא תצעק חזק יותר. אמנם עשית מהיציבות קריירה אך את גם מבינה כבר שאת לא יכולה להשתיק את הרגשות שלך בתחושת היציבות".

גל שיתף את המאזינה בניסיונו האישי: "בתחילת דרכי היה לי חבר שרצה יחד איתי לצאת לדרך ולהיות מאמן אישי. הייתי אז בעבודה מאד יציבה וייתכן שאם הייתי נשאר בה כבר הייתי הופך למנכ"ל. באותה תקופה היה עליי לבחון כיצד אני שומר על יציבות ונשאר נאמן לנשמה שלי. אותו חבר החליט שהוא נשאר במקצועו כעורך דין ולא מצטרף אליי להיות מאמן אישי. במשך הרבה מאד שנים הוא נהיה לעורך דין מצליח אך היה מספר לי שהוא מקנא בי. לפני שלוש שנים הוא נהרג בתאונת דרכים וחייו הסתיימו".

האזינו לתוכנית עם אלון גל:

"אתן לך טיפ, גם כשאתה מקדיש את החיים ליציבות ייתכן שתסיים אותם בצורה הכי לא יציבה", המשיך גל, "המתנה הכי גדולה שאת יכולה לתת למשפחתך היא אימא שנותנת לעצמה לחיות את החיים. ייתכן שתוך 48 שעות החיים שלך ישתנו, אנחנו לא יודעים כלום ושום דבר ואי אפשר לנסות לשלוט ביציבות שלנו. האדם עושה תוכניות ואלוהים צוחק. כשהנשמה מדברת אלייך תני לה מקום ואל תחסמי אותה בשם היציבות".

גל סיכם: "אני לא אומר שמחר בבוקר תעזבי הכל ותלכי להקים את בית היתומים שאת חולמת עליו אלא אני מציע לך לשבת לבנות תוכנית פעולה אמיתית, היפגשי עם אנשים, שבי עם הסביבה הקרובה אלייך ותתכננו כיצד תבנו את הבית הזה, מצאי את הדרך לתת לנשמה שלך לחיות אחרת את עלולה לוותר על הקיום שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully