וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומו של חודש הקניות: פריצה למרכז הסחר המקוון של דואר ישראל

12.11.2017 / 8:33

יום הרווקים הסיני עדיין לא הסתיים, וחברת דואר ישראל הודיעה הבוקר כי בלילה שבין שישי לשבת אירעה פריצה למרכז הסחר המקוון שלה במודיעין. "לא נגנבו פריטים מהמקום, אך מאות פריטים ניזוקו. החבילות הועברו לטיפול שירות הלקוחות"

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: ראיון עם סמנכ"ל דואר ישראל חיים מזעקי במהדורת וואלה! NEWS)

בעיצומו של "חודש הקניות", הודיעה הבוקר (ראשון) חברת דואר ישראל כי בסוף השבוע האחרון (בלילה שבין שישי לשבת) אירעה פריצה במרכז הסחר המקוון במודיעין. מהחברה נמסר כי הוגשה תלונה במשטרה והחברה פועלת בשיתוף איתה.

עוד נמסר כי "על פי המידע שבידינו לא נגנבו פריטים מהמקום, אך מאות פריטים ניזוקו. החבילות הועברו לטיפול שירות הלקוחות ואנו נעדכן את הלקוחות הרלוונטיים וניצור איתם קשר. יודגש כי כל המערכות פועלות כסדרן וערוכות באופן מוגבר לימי הקניות הבינלאומיים".

בדואר ישראל סבורים שלמרות שמאות חבילות ניזוקו, לא יירשם עיכוב במשלוחים, אולם בשלב זה מתבצע הליך טיפול ראשוני בנזק שנגרם כתוצאה מהפריצה. מרכז הסחר המקוון עצמו חזר לפעילות שגרתית.

סמנכ"ל דואר ישראל, חיים מזעקי, סיפר בראיון למהדורה המרכזית של וואלה! כי אנחנו נמצאים בשיאה של תקופת הקניות בארץ. "בחודשיים האחרונים מסרנו ללקוחות בארץ כ-9.6 מיליון חבילות ואנחנו צופים שבחודש נובמבר נמסור לציבור 6.6 חבילות - מדובר בחודש שיא".

"חודש הקניות" חל בתחילת נובמבר וכולל את יום הקניות הישראלי, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי (יום שישי השחור) וסייבר מאנדיי. במהלך חודש זה צרכנים ישראלים רבים רוכשים מאות אלפי מוצרים בהנחות ובמבצעים.

שיא במכירות של "עליבאבא" ביום הרווקים הסיני

הבוקר הודיעה ענקית המסחר המקוון הסינית "עליבאבא" כי מכירותיה בחגיגת הקניות של "יום הרווקים הסיני" - שהחל אתמול וצפוי להסתיים היום ב-10:00 - הגיעו ל-25.3 מיליארד דולר. נתון זה שבר, למעשה, את השיא מהשנה שעברה - כאשר המכירות היו גבוהות בכ-40% ממכירות יום הרווקים של 2016. ההנחות שניתנו לצרכנים הגיעו לגובה של כ-50%.

"יום הרווקים" ב-11.11 - חגיגת הצריכה והמסחר השנתית, המהווה גרסה סינית גדולה בהרבה ל"בלק פריידיי" - החל כמחאה נגד ולנטיינ'ס דיי, ביוזמת סטודנטים בשנות ה-90 של המאה הקודמת. השנה נכנס פסטיבל הקניות לטריטוריה חדשה, לאחר שעבר את רף המכירות של מיליארד דולר שתי דקות בלבד לאחר תחילת החגיגות, שהחלו בחצות ביום שבת.

יום זה קשור כיום בקשר חזק לעליבאבא, שהפכה בשנים האחרונות את החג למופע ראווה של קניות אונליין - וגם בחנויות הפיזיות. מכירותיה ביום זה מאפילות על אלו של אמזון באירוע קידום המכירות של פריים דיי.

על פי נתוני עליבאבא, במכירה השתתפו יותר מ-140 אלף מותגים וסוחרים, כשמספר העסקאות עמד על 1.48 מיליארד - גידול של 41% ביחס לשנת 2016. בשעות השיא בוצעו 256 אלף פעולות של העברות כספיות בכל שנייה.

עוד באותו נושא

יום הרווקים הסיני: כך תרכשו מה שאתם רוצים בלי להסתכן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"על פי המידע שבידינו לא נגנבו פריטים מהמקום, אך מאות פריטים ניזוקו". מרכז הדואר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש יולי הניבו 30 השעות של פריים דיי מכירות של מיליארד דולר, ואמזון כינתה זאת "היום הגדול ביותר אי פעם". בשבוע שעבר הצטרפה גם גוגל ישראל לחגיגה, לאחר שערכה את "שופינג ישראל" - יומיים של קניות עם הנחות בשיעור של עד 80%.

השנה השתתפו ביום הקניות הישראלי 1,300 בתי עסק - פי 8 ממספר העסקים שלקחו חלק בשנה הראשונה. למעלה מחצי מיליון ישראלים השתתפו בשנה שעברה בחג הקניות הישראלי, כאשר על פי נתוני גוגל, אחד מכל 11 ישראלים ביצעו רכישה "כחול- לבן" ביומיים אלו.

מרכז המיון דואר ישראל מודיעין. דואר ישראל,
הלקוחות הרלוונטיים יעודכנו. מרכז הדואר, היום/דואר ישראל
מרכז המיון דואר ישראל מודיעין. דואר ישראל,
"כל המערכות פועלות כסדרן וערוכות באופן מוגבר לימי הקניות הבינלאומיים". מרכז הדואר, היום/דואר ישראל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדואר מעריכים שלא יירשם עיכוב במשלוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully