וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל צו ההפסקה שהוצא לסניף יינות ביתן בעתלית

22.11.2017 / 14:28

לאחר שביקורת נוספת שנערכה בסניף, שנסגר מוקדם יותר השבוע, העלתה כי מרבית הליקויים התברואתיים תוקנו, הודיעה רופאת נפת חדרה במשרד הבריאות על ביטול הצו. "חלפה הסכנה המיידית לבריאות הציבור"

סלטי מיקי, סניף יינות ביתן חדרה. 17 באוגוסט 2016. שלומי גבאי
סניף יינות ביתן/שלומי גבאי

יומיים אחרי שפורסם צו הפסקה זמנית לסניף רשת יינות ביתן בעתלית, ביטלה היום (רביעי) רופאת נפת חדרה של משרד הבריאות אירינה וולוביק את הצו. ההחלטה על ביטול הצו הגיעה לאחר שנערכה במקום ביקורת נוספת ונמצא כי מרבית הליקויים תוקנו.

"בעקבות התיקונים שבוצעו הוסרה הסכנה המידית לבריאות הציבור, שהייתה העילה להוצאת הצו", כתבה וולוביק במכתב בו הודיעה על ביטול הצו. "יובהר כי במידה ובביקורות הקרובות ימצאו ליקויים מסוג הליקויים שנמצאו בביקורתהאחרונה אוציא צו הפסקה מנהלי ללא הודעה נוספת", הדגישה וולוביק.

בבדיקה שנערכה בסניף בשבוע שעבר ושהביאה להוצאת הצו נמצאו בין היתר מוצרי מזון שהונחו על שני משטחי עץ על הכביש האחורי של הסופר כשהם חשופים לשמש במשך זמן רב. מוצרים שונים שביניהם דגי מרלוזה, בורקסים, ארמה הודו, סלמון מעושן, נקניקים ונקניקיות נמצאו בטמפרטורות גבוהות מהמותר והושמדו על יד רופאי המשרד.

בנוסף, במקרר גיבוי נקניקים שבמחסן הסניף נמצאו בערבוביה מוצרי מזון מקולקלים ומוצרי מזון המיועדים להחזרה יחד עם מוצרים תקינים. ליקויים נוספים שהתגלו: אכסון חומרי ניקוי ומוצרי מזון ללא הפרדה, ביצים גולמיות ומוצרי מזון המיועדים להחזרה בחדר קירור חלבי, ומדפים מלוכלכים ומעופפים מתים במקרר המכיל נקניקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully