וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות בדקה ה-90: אפליקציית הטיסות חוליו בשירות חדש

23.11.2017 / 7:00

האפליקציה הוותיקה, המציעה טיסות וחבילות נופש של הרגע האחרון, מתרחבת לתחום התרבות: תאפשר רכישה של כרטיסים להופעות בידור, הצגות ומופעים מוזיקליים בהנחות משמעותיות. בעתיד השירות יתרחב גם לתחום הספורט והופעות בחו"ל

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: כך פועל שירות "חוליו לייב")

האפליקציה הפופולרית של חופשות ברגע האחרון "חוליו" מותחת את גבולות הגזרה: אמש (רביעי) השיקה פלטפורמה חדשה, "HULYO live IL ("חוליו לייב"), המאפשרת קניית כרטיסים של הרגע האחרון גם להופעות בידור, הצגות ומופעי מוזיקה. מדובר בשירות המבוסס על טכנולוגיה שהוטמעה אצל המפיקים, האולמות והתיאטראות הגדולים, ויאפשר הנחות משמעותיות בשיעור של עד 50% ואף יותר לכרטיס.

מי שיקבע את כמות הכרטיסים הם המפיקים והאולמות עצמם, כך שמדובר בהיצע דינמי. כרגע השוק מתמקד בהופעות בארץ, אבל בחוליו כבר מדברים על היעד הבא: כרטיסים מוזלים להופעות בחו"ל ומשחקי ספורט בארץ.

הפיתוח החדש מבוסס על האפליקציה "ספונטיקס", שהשיקו באפריל האחרון היזמים יונתן וולובלסקי ודורון ביז'ונר. חוליו מקבוצת "גוליבר" רכשה את הסטארט-אפ בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. "הטכנולוגיה מאפשרת למפיקים להתכתב עם הלקוחות בזמן אמת", מסביר וולובלסקי בשיחה עם וואלה!עסקים, "לאולמות או התיאטראות יש את הטכנולוגיה שאנחנו פיתחנו, והיא מאפשרת להם להציע ברגע האחרון את הכרטיסים במחירים הכי זולים".

שירות חדש באפליקציית הטיסות חוליו 
יונתן וולובלסקי
דורון ביז'ונר. (צילום" איתן ורמש),
היזמים: יונתן וולובלסקי ודורון ביז’ונר/(צילום" איתן ורמש)

השניים מספרים שיש דברים דומים בעולם, אבל בארץ מדובר במהפכה, לא פחות. לאפליקציה שלהם היו עד כה 50 אלף הורדות, וכעת משחברו לחוליו - מדובר בנתח שוק של למעלה ממיליון הורדות. "יש לזה צמא בשוק", הם אומרים. וולובלסקי, איש הייטק, וביז'ונר, כלכלן במקצועו, עזבו כל אחד מהם עבודה מסודרת ולקוחות משלמים כדי להגשים חלום.

הכול החל כשביז'ונר קנה כרטיסים להופעה של זמרת מפורסמת, את שמה הוא מסרב להגיד, והאולם היה בתפוסה של 70%.

"הסתכלתי על הכיסא לידי וראיתי שהוא ריק", הוא נזכר, "לא יכולתי שלא לחשוב על מה היה קורה אם האולם היה מלא, כולם היו מרוויחים, הקהל, הזמרת והמפיקים". אחרי שחבר לוולובלסקי ופיתחו את המוצר, המשימה הייתה להטמיע את הטכנולוגיה החדשה: "זה מסע בכל המדינה, כדי להביא את המוצר הטוב ביותר".

האפליקציה לא פוגעת בהכנסה של האמנים?

ביז'ונר: "לא, להיפך. בזכות אפליקציה אנשים צורכים יותר תרבות, אנחנו מגדילים את העוגה, זה לא על חשבון כרטיסים אחרים. אנחנו רואים אנשים שהולכים לסטנדאפ ואז קונים כרטיסים לאופרה, זו התנהגות צרכנית שמגדילה את העוגה, אותי זה מרגש".

ואי אפשר בלי השאלה הכלכלית, מה תעשו בכסף?

ביז'ונר: "האמת שאנחנו עוד עסוקים במיזם ובהצלחה שלו, אנחנו בהתחלה חדשה מול חוליו, הם הביאו אפליקציה עם תוכן וטרפיק בזמן קצר, ואנחנו פה יחד איתם להרים את המתחם. אנחנו לא הולכים לשום מקום כרגע, אנחנו פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully