וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתחם צימרים בצפון שימש בית בושת והעלים אלפי שקלים

23.11.2017 / 10:42

המשטרה ורשויות נוספות פשטו על מתחם צימרים בנווה עובד ששימש לפי החשד כבית בושת. במקום נתפסו 3 צעירות ואלפי שקלים שלא דווחו לרשויות המס. מפעיל המתחם נעצר

כסף. ShutterStock
נתפסו אלפי שקלים/ShutterStock

משטרת ישראל פשטה אתמול (רביעי) על מתחם צימרים ביישוב נווה עובד (סמוך לעיר טבריה), בעקבות חשד כי במקום פועל בית בושת המנצל צעירות תוך כדי העלמת מסים, שינוי יעוד מבנה והקמת מבנים באופן לא חוקי. הפשיטה בוצעה במבצע משותף של המשטרה, משרד מס הכנסה טבריה ברשות המסים, יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, חברת החשמל, רשות מקרקעי ישראל והוועדה לתכנון ובנייה.

במהלך הפעילות נתפסו 3 צעירות, 2 מהן בנות 18 ואחת קטינה –חוסה שניסו להימלט מהמקום. כמו כן, נתפס סכום כסף בשווי אלפי שקלים. הצעירות עוכבו לחקירה והקטינה הועברה לטיפולה של עובדת סוציאלית מטעם שירותי הרווחה. בעל המקום, בשנות ה-60 לחייו, נעצר ויובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו.

השוטרים החרימו מהמקום סכום של 6,600 שקל במזומן, וצ'ק על סך 2,500 שקל. במהלך ביקורת נמצאו עוד 350 שקל במזומן. כל הסכומים לא נרשמו בפנקסי חשבוניות/קבלות. בנוסף, נתפסו פנקסי חשבוניות וספרי הזמנות, נעשתה בדיקת סדר גודל מתחם ויכולת הנבת הכנסות ונמצא כי אמנם קיים תיק במס הכנסה אך הוא אינו מנוהל כחוק. החשוד הוזמן להמשך טיפול במשרדי מס הכנסה.

בתי בושת הפועלים באופן בלתי חוקי באזורי מגוריםמנצלים ופוגעים גופנית ונפשית את הנשים במקום, מהווים מפגע בריאותי, מעודדים מערבות של גורמים עבריינים בהפעלתם ופוגעת באיכות החיים של התושבים המתגוררים בסמוך - לכן הוחלט על פעילות מקיפה בין משרדית נחושה למיגור התופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully