וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: המכס על מוצרי תינוקות ומשקפיים יבוטל עד סוף 2018

6.12.2017 / 14:45

שר האוצר חתם על צווים המבטלים את המכס על שורת מוצרי תינוקות ועל משקפיים ועדשות מגע. על פי האוצר ההפסד לקופת המדינה יעמוד על 48.4 מיליון שקל

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על הכוונה לבטל מכסים על יבוא אישי)

שר האוצר, משה כחלון, חתם היום (רביעי) על צווים, שגובשו והוכנו ברשות המסים, לביטול שיעורי המכס ביבוא מוצרי תינוקות נבחרים וביבוא עדשות ומסגרות למשקפים. בין מוצרי התינוקות הנכללים בצווים ניתן למצוא מנשאים, מושבים לתינוקות, כסאות אוכל, נדנדות, הליכונים, מוצצים ובקבוקים.

הצו המבטל את שיעור המכס ביבוא עדשות ומסגרות למשקפיים כולל עדשות מגע, עדשות מזכוכית ועדשות מחומרים אחרים למשקפיים, מסגרות ומקבעים למשקפיים מפלסטיק ומחומרים אחרים וחלקים למשקפיים (על יבוא משקפי שמש ומשקפי ראייה לא חל מכס).

ביטול שיעורי המכס יהיה בתוקף עד ל-31 בדצמבר 2018. בתום הוראת השעה תבחן האפקטיביות של הצווים ומידת השפעתם. הפסד ההכנסות למדינה בשל צווים אלו עומד, לדברי משרד האוצר, על 48.4 מיליון שקל.

ביטול מכסים על מוצרי תינוקות ומשקפים. יח"צ,
טבלת המכס/יח"צ

כחלון אמר כי "תוכנית 'נטו תינוקות' מצטרפת לשורת הקלות על הורים לילדים – תוכנית חסכון לכל ילד, סבסוד צהרונים, תוספת של נקודות זיכוי להורים עובדים ועוד. הסיוע לצעירים מתחיל בתכנית 'מחיר למשתכן' ומסתיים במוצץ לתינוק. אנחנו מתכוונים להמשיך במגמה לבטל מכסים, לפתוח את השוק לתחרות, להוריד את יוקר המחייה ולהקל על זוגות צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully