וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett מרחיבה את שירות המשלוחים גם למכוניות פרטיות ומוניות

16.4.2017 / 9:13

החברה ממשיכה במודל הכלכלה השיתופית "כל אחד יכול להיות שליח" - ובמסגרת השירות החדש תאפשר משלוחים גדולים עד 15 ק"ג בפריסה ארצית 24 שעות, 7 ימים בשבוע. מחיר משלוח יתחיל ב-32 שקלים לק"מ הראשון ו-5 שקלים לכל ק"מ נוסף

GettDelivery   גט דליברי. יעל אמיר,
גט משלוחים/יעל אמיר

הכלכלה השיתופית צוברת תאוצה: חברת המוניות Gett הודיעה היום (שני) כי היא מרחיבה את שירות המשלוחים שלה Gett Delivery XL לפריסה ארצית ובמתכונת 24/7. השירות מאפשר העברת חבילות גדולות (עד 15 ק"ג) ומבוצע תוך זמן מקסימלי של עד 10 דקות.

השירות החדש מאפשר לכל אדם בעל רכב פרטי (כולל מונית) או קטנוע להצטרף למערך השליחים של Gett. בחברה מציינים כי קיימת הקפדה על רמת השירות באמצעות דירוג השליחים. מחיר משלוח יתחיל ב-32 שקלים לק"מ הראשון ו-5 שקלים לכל ק"מ נוסף.

מנתוני החברה עולה כי מתחילת השנה גדל מספר השליחויות ביותר מ-300%, כאשר קצב הגידול ממשיך להיות גבוה ועומד על כ-25% בחודש. זמן הגעת שליח עומד על כ-6 דקות והדירוג הממוצע של שירות המשלוחים באפליקציה עומד על 4.9 כוכבים (מתוך 5). בחברה מציינים כי "מנתוני החברה שנאספו, שליחים אשר ביצעו משלוחים מעל 8 שעות ביום, הרוויחו למעלה מ-10,000 שקל בחודש".

פלטפורמת המשלוחים, שיצאה לדרך ב-2015, פועלת כשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים, חנויות וספקים. מחירי המשלוח קבועים מראש, על פי מודל fixed price, כאשר המשתמש יודע את המחיר עם הזנת יעד השליחות.

בשנה האחרונה נעשה שיתוף פעולה עם דואר ישראל, במסגרתו ניתן להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות האפליקצייה תוך חצי שעה באזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully