וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי לאינסטלטור שהטעה צרכנים והציג מצג שווא

21.12.2017 / 14:50

הרשות להגנת הצרכן הגישה כתב אישום נגד תושב המרכז בגין פרסום מטעה באמצעות חלוקת מגנטים, שהציגו 4 בעלי מקצוע שונים אשר נבדקו כביכול על ידי המועצה לצרכנות

צילום: יותם רונן,

(בווידאו: כתבת הצרכנות יעל געתון בדיווח בהמדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

כך יעשה לאינסטלטור שהציג מצב שווא: הרשות להגנת הצרכן הגישה כתב אישום נגד אינסטלטור תושב המרכז, בגין פרסום מטעה שביצע באמצעות חלוקת מגנטים - ובהם פורסמו 4 בעלי מקצוע בתחומים שונים ובעלי מספרי טלפון שונים, שמאחורי כולם עמד האינסטלטור בעצמו.

בראש הפרסום גם הוצג מצג מטעה כי מדובר ב"בעלי מקצוע שנבדקו על ידי המועצה לצרכנות" - מבלי שהדבר היה נכון. כמו כן, הואשם האינסטלטור בכך שלא התייצב בפני חוקרי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.

בעקבות זאת גזר בימים האחרונים בית משפט השלום בתל אביב על האינסטלטור עונש של חודשיים מאסר על תנאי והתחייבות וקנס כספי. בית המשפט ציין כי הקל בעונשו של הנאשם, בין היתר משום שמדובר באדם קשה יום.

עוד ציין בית המשפט כי טוב עושה התביעה בכך שהיא אוסרת מלחמה על כאלה המתחזים למומחים שגופים ממלכתיים בדקו אותם ואישרו אותם, וכי טווח הענישה בעבירות כאלה, של הטעייה בפרט מהותי בעסקה, הוא ממאסר על תנאי ועד ל-4 חודשי מאסר בפועל. השופט שמאי בקר סיכם: "לא טוב הדבר בעיני בית המשפט, ענין פלילי הוא ללא ספק".

אינטסלטור. ShutterStock
אינסטלטור/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully