וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמים עם חיוך: אלה החברות בארה"ב שהכי כיף לעבוד בהן

28.12.2017 / 7:30

אפל, נייקי או דיסני? השבועון הכלכלי האמריקאי "פורבס" דירג את 50 החברות המתגמלות ביותר במעצמה החזקה בעולם - אז בעובדים של איזו סוכנות נדל"ן כדאי לכם לקנא?

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: כדאי לעבוד כאן? הצצה למתחם חללי עבודה בת"א)

מחקרים מוכיחים שעובדים מרוצים ושבעי רצון מהעבודה הרבה יותר פרודוקטיביים, ולכן חברות רבות משקיעות משאבים בשימור עובדים באמצעות תוכניות תגמול והשקעה בסביבת העבודה והתנאים. כלומר, זה כנראה קורה בעיקר בארה"ב, לנוכח דירוג 50 החברות "שהכי כיף לעבוד בהם", אשר פרסם באחרונה השבועון הכלכלי האמריקאי "פורבס".

לצפייה ברשימה המלאה לחצו כאן

במסגרת הדירוג, פנתה חברת השמה אמריקאית מובילה למאות עובדים וביקשה מהם לדרג את החברות המתגמלות ביותר במעצמה החזקה בעולם. העובדים התבקשו לדרג את החברות בהתאם ל-10 קריטריונים, בהם מערכת היחסים עם ההנהלה, סביבת העבודה, פיצויים ותגמולים, סיפוק בעבודה, אפשרויות קידום ועוד.

במקום הראשון דורגה חברת תיווך הנדל"ן הבינלאומית קלר וויליאמס, שנוסדה בטקסס לפני כ-30 שנה וכיום פועלת ב-23 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה 175 אלף סוכנים - גם בישראל. עובד של החברה הדגיש את אפשרויות הקידום כגורם חיובי מרכזי: "אחד היתרונות המרכזיים הוא הצורה בה החברה מקדמת אנשים מבפנים. החברה מעודדת את כל השכירים להיות בשליטה על צמיחתם ופיתוח הקריירה שלהם", סיפר לפורבס.

לוואלה! עסקים אמר עמוס נעים, מנכ"ל קלר וויליאמס ישראל, כי "החברה העולמית משקיעה משאבים בתגמול העובדים, מתוך תפיסה שעובד מרוצה ומתוגמל כראוי הוא עובד טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העשירייה הפותחת: החברות שהכי כיף לעבוד בהן בארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך
חנות נייקי. GettyImages
חנות של נייקי בארה"ב - במקום השני המכובד/GettyImages

סטארבאקס במקום ה-12, אפל במקום ה-13

למקום השני הגיעה ענקית הספורט נייקי, שלאחרונה עוברת יותר ויותר למכירה ישירה לצרכנים במקום להסתמך על מפיצים מסורתיים. חברת אדובי הגיעה למקום הרביעי ברשימה, לאחר שהעובדים הדגישו את סביבת העבודה החיובית שלה. "יש כאן אווירה של שיתוף פעולה, האנשים מאוד חברותיים ומקצועיים", כתב אחד העובדים שהשתתפו בסקר.

למקום החמישי הגיעה ענקית הפארם אמג'ן, שעובדיה סיפרו כי היא מאפשרת איזון בין חיי העבודה לחיים הפרטיים. "יש כאן מעונות יום מעולים והרבה אנשים חכמים", כתבו העובדים. הם גם ציינו את הסיפוק שחשו מההשפעה החיובית של מוצרי החברה על חיי החולים.

חברות נוספות שניתן למצוא ברשימה הן חברת האנרגיה שברון במקום השישי, חברת התוכנה אינטואיט במקום השביעי, רשת בתי הקפה סטארבאקס במקום ה-12 וענקית הטכנולוגיה אפל במקום ה-13.

מפעל אפל בקליפורניה ארה"ב. Paul Sakuma, AP
מפעל אפל בקליפורניה, ארה"ב - במקום ה-13/AP, Paul Sakuma

שמות בולטים נוספים ברשימה הן חברות הבריאות והפארמה. חברת הפארמה בריסטול מאיירס נמצאת במקום השמיני, קייזר פרננטה המספקת ביטוחי בריאות הגיעה למקום ה-20, חברת הפארמה פפיצר הגיעה למקום ה-22, איגוד החברות בלו קרוס-בלו שילד המספק ביטוחי בריאות הגיע למקום ה-25 וחברת הפארמה מרק הגיעה למקום ה-28.

במגזר הפיננסים בלטו ברשימה PNC במקום התשיעי, חברת האשראי אמריקן אקספרס במקום ה-26, GE קפיטל במקום ה-27 ובנק אוף אמריקה במקום ה-36.

ענקית הטכנולוגיה מייקרוסופט הגיעה למקום ה-30, חברת דיסני ממוקמת במקום ה-37 וחברת וריזון סוגרת את רשימת החברות שהכי כיף לעבוד בהן - במקום ה-50.

דיסני וורלד: דיסני משתלטת על העולם. -, מערכת וואלה! NEWS
גם אנחנו רוצים לעבוד כאן. פארק של דיסני/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully