וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השכיר נכסים רבים בירושלים והעלים הכנסות במיליונים

7.1.2018 / 10:00

החשוד הודה בחקירתו כי הוא משכיר דירות ובתי עסק במקומות שונים בעיר מאז שנת 2008 ללא שדיווח על כך לרשות המסים. סך ההכנסות הלא מדווחות עומד על 1.8 מיליון שקל

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: העורת הכלכלית, הילה ציאון, מדווחת במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על סיכום השנה בנדל"ן של שר האוצר משה כחלון)

תושב ירושלים בן 75 נעצר ושוחרר בערבות בהוראת בית משפט השלום בעיר בחשד שהעלים הכנסות של מיליוני שקלים בגין השכרת נכסים רבים שבבעלותו שעליהם לא דיווח. את החקירה בתיק ביצעה יחידת חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

על פי בקשת המעצר, יחידת החקירות קיבלה מידע לפיו מחזיק החשוד בבניין דירות ברחוב אדוניהו המלך בעיר וכי כל הדירות בבניין מושכרות בשכר דירה חודשי, מבלי שהחשוד מדווח על כך לרשות המסים. לחשוד נשלח טופס הצהרה על נכסים בו היה אמור להצהיר על נכסים שבבעלותו, אך למרות שקיבל את המכתב, לא ענה החשוד למכתב ולא השיבו לרשות המסים. החשוד זומן לחקירה במס הכנסה אך לא הופיע בטענה כי אינו מרגיש טוב.

בשבוע שעבר, הגיעו חוקרים מהיחידה לחנות בעיר על מנת לזמן את שוכר החנות לתת עדות בתיק, ומצאו שם את החשוד ואת בנו. החשוד נלקח לחקירה בה הודה כי בבעלותו 2 דירות בפסגת זאב, וילה המושכרת לישיבה בשכונת מעלות דפנה, נכס המחולק ל-5 דירות ברחוב אדוניהו המלך, חנות ברחוב פינס ודירה בשכונת קריית משה. מהחקירה עולה כי כל הנכסים מושכרים החל משנת 2008 מבלי שדווח עליהם לרשות המסים. על פי הודאת החשוד, סך ההכנסות הלא מדווחות בתקופה זו עומד על כ-1.8 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully