וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלה מוכרת את חטיבת הממתקים בארה"ב לנוטלה ב-2.8 מיליארד דולר

הרוכשת, חברת פררו האיטלקית המייצרת את ממרח נוטלה, תהפוך ליצרנית השוקולד השלישית בגודלה בעולם. העסקה היא חלק מתוכנית נסטלה לעבור למוצרי מזון בריאים יותר

מה יש בתוך קיט קאט?/BBC

(בווידאו: הצצה למפעל נסטלה - מה יש בתוך חטיף הקיט קט?)

חברת השוקולד האיטלקית פררו, יצרנית שוקולד נוטלה, תרכוש את חטיבת הממתקים בארצות הברית של ענקית המזון השוויצרית נסטלה תמורת 2.8 מיליארד דולר. מדובר בעסקה הגדולה הראשונה שמבצע מנכ"ל נסטלה, מרק שניידר, שפועל למקד את החברה במוצרים בריאים יותר.

חטיבת הממתקים של נסטלה מייצרת חטיפים פופולרים כמו בייבי רות', באטרפינגר, קיט קט וקראנץ'. בשנים האחרונות היו ביצועי החטיבה פחותים לעומת מתחרותיה, כאשר היא מושפעת מהעדפת הצרכנים לחטיפים בריאים יותר כמו פירות או חטיפי בוטנים, כמו גם מהעדפתם למותגים יוקרתיים יותר כגון לינדט.

הטרנד הבריאותי גורם גם למתחרותיה של נסטלה לנסות להרחיב ולשנות את עסקיהן. אתר בלומברג דיווח כי אחת המתחרות הגדולות של נסטלה, הרשי רכשה לאחרונה את חברת אמפליפי המייצרת מותג פופקורן בריאותי תמורת 921 מיליון דולר. גם שוק המשקאות הקלים מושפע מהטרנד וגורם לחברות להשקיע במשקאות מופחתי סוכר. ענקית המשקאות קוקה קולה, לדוגמא, רכשה לאחרונה את מותג המים המינרליים המקסיקני טופו צ'יקו תמורת 220 מיליון דולר.

עבור חברת פררו, הרכישה הזו היא הזדמנות להשיג דריסת רגל מהירה בשוק האמריקני – שוק שמהווה עבורה עדיפות עליונה. בעקבות הרכישה תהפוך פררו לחברת השוקולד השלישית בגודלה בעולם, כך על פי חברת המחקר הכלכלי הבריטית אירומוניטור אינטרנשיונל.

צנצנת שוקולד נוטלה ופיסת לחם מרוחה בשוקולד. ShutterStock
פררו משיגה דריסת רגל בשוק האמריקני. נוטלה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully