וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אנשים בעלי אורח חיים בריא ישלמו פחות לחברת הביטוח

22.1.2018 / 13:00

חברת AIG הציגה את התוכנית האסטרטגית שלה ל-2018: מציעה מוצר שיבחן פרמטרים שיקבעו את הפרמיה של הפוליסה כגון תזונה, ספורט, שינה וכדומה. בשלב זה עדיין אין מענה לנשים בהיריון ואחרי לידה, שבאופן טבעי אורח חייהן נפגע בהיבטים אלה

בגדי ריצה. ShutterStock
הטבות לצרכנים שמקפידים על פעילות גופנית ותזונה נכונה/ShutterStock

חברת הביטוח AIG הציגה היום (שני) את התוכנית האסטרטגית שלה ל-2018, שמבקשת להעמיק את אחיזתה בעולמות של הקטנת הסיכונים למבוטחים. זאת באמצעות השקת מוצר ביטוחי בתחום ביטוח הבריאות, שמבקש לעודד ניהול אורח חיים בריא על ידי הענקת הטבות לצרכנים שמקפידים על פעילות גופנית ותזונה נכונה. המוצר, המכונה AIG Safe Life, מבוסס על אלגוריתם שיבחן פרמטרים שיקבעו את הפרמיה של הפוליסה - כגון תזונה, ספורט, שינה וכדומה.

"פוליסת הבריאות שמוצעות היום אחידות ובאופן כללי מבוססות על מודל תמחור סטטי עם פרמטרים קבועים לתמחור, כגון גיל, מין ועישון", הסביר הבוקר שי פלדמן, מנכ"ל AIG. לדבריו, "במצב הזה לא יכולות חברות הביטוח לתמחר כל שיפור עתידי, ולכן נוצר מצב שבו מבוטח בן 50 שמקיים אורח חיים בריא, שומר על תזונה ומבצע פעילות ספורטיבית, יכול לשלם יותר ממבוטח בן 40 שלא שומר על עצמו".

על פי התוכנית, מבוטחים בחברה יוכלו להשתמש בכל מוצר לביש שסופר קלוריות, צעדים וכדומה, לצורך העניין אפליקציה חינמית בטלפון החכם, ונתונים אלה ישודרו לאלגוריתם של חברת הביטוח (שתציע גם מוצרים דומים מטעמה). עם זאת, מבוטח שיבקש להצטרף לתוכנית החדשה יצטרף לקחת בחשבון את החשש מחדירה לפרטיות שכרוך בשיתוף נתונים אלה. יצוין שבחברה עדיין לא יודעים לתת מענה לנשים בהריון ונשים אחרי לידה, שבאופן טבעי אורח החיים שלהן נפגע, הן בהיבט הספורטיבי והן מבחינת שעות שינה ותזונה.

"עד היום, פנו אלינו בעת רכישת הפוליסה ובעת הגשת התביעה", המשיך פלדמן, "אבל כיום יש לנו יכולת להשיא ערך ללקוחות כבר משלב ההצטרפות לביטוח, עם תוכניות ביטוח אישיות המסייעות להם באופן שוטף להקטין סיכונים ולהמשיך בשגרת חייהם. המוצרים החדשים הם המחשה של האסטרטגיה הזאת".

ND מתקפת סייבר פקדה את מחשבי מערכת הבריאות בישראל. רויטרס
"אנחנו רואים יותר ויותר הכרה בצורך בביטוח סייבר"/רויטרס

הנחה למבוטחים שיתקינו מערכות לזיהוי נזקי צנרת

מוצר נוסף נוגע לביטוחי דירות, במסגרתו תינתן הנחה למבוטחים שיתקינו מערכות לזיהוי נזקי צנרת וכן קבלת מערכת לזיהוי והקטנת סיכוני סייבר ביתיים. "המוצר, המכונהAIG Safe Home , מתבסס על ההבנה שנזקי מים מהווים את אחת הסיבות המרכזיות לרכישת ביטוחי דירה, וכן על ההבנה שככל שמספר המכשירים המחוברים לרשת במשק הבית הולך וגדל - כך רמת הסיכון לנזקי סייבר ביתיים הולכת וגדלה", ציין אבירם גביש, סמנכ"ל ביטוח מסחרי ומשפטי בחברה.

לדבריו, "אנחנו רואים יותר ויותר הכרה בצורך בביטוח סייבר - יותר ארגונים תלויים בתקינותם ואבטחתם של מאגרי מידע אלקטרוניים; ומנגד, התקפות סייבר הופכות להיות יותר מתוחכמות ולכן אנו עדים לעלייה בביקושים. החברה מתכננת לשפר את פוליסת ביטוח הסייבר, לפי דרישות השוק, ולפרוץ למגזרים נוספים".

בתוך כך, בחברה מציינים כי ממשיכים לפעול עם פלטפורמה דיגיטלית מלאה ללא ניירת, הכוללת גם פתיחת תביעה אונליין ללא נציג."לראשונה בעולם הביטוח השקנו את 'צ'ט בוט' שגם ימכור ביטוחים ולא רק ייתן מענה שירותי ללקוחות", אמר גיל שגיב, סמנכ"ל הדיגיטל והשיווק, " ניתן להגיש תביעה אונליין, לעקוב אחר הסטטוס שלה אונליין ובקרוב אף נשלם תביעות אונליין תוך מספר שניות", הדגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully