וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג מרכזי קניות השלימה רכישת 50% מקניון בת ים

24.1.2018 / 16:00

ביג תשלם לאשטרום נכסים כ-125 מיליון שקלים ותיכנס כשותפה בניהול הקניון. המשנה למנכ"ל ביג: "אנו בביג רואים בקניון בת ים נכס דומיננטי ומוביל במרחב הקמעונאי שבו הוא פועל"

קניון בת ים. יח"צ,
קניון בת ים/יח"צ

ביג מרכזי קניות, דיווחה היום (רביעי) על השלמת עסקת רכישת 50% מקניון בת ים מחברת אשטרום נכסים לפי שווי של כ-555 מיליון שקל. שטחו המסחרי של קניון בת ים (GLA) הוא כ-21 אלף מ"ר. בקניון למעלה מ-100 חנויות שונות , ביניהן H&M, קסטרו, רנואר, פוקס, אלדו, מקדולנדס וסטימצקי. הקניון כולל גם כ-1,000 מקומות חנייה. קניון בת ים מניב כיום הכנסות תפעוליות (NOI) שנתיות של כ-39 מיליון שקל.

עסקת הרכישה מתבצעת באמצעות רכישת 50% ממניות חברת הנכס מידי אשטרום נכסים אשר החזיקה עד כה בבעלות המלאה. תמורת הרכישה ביג צפויה לשלם כ-125 מיליון שקל, סכום המשקף את שווי החברה נטו בניכוי התחייבויותיה.

חי גאליס, משנה למנכ"ל ביג, ציין כי רכישת קניון בת ים, שנהנה ממיקום אסטרטגי והוא אחד הקניונים הותיקים והחזקים בישראל, יחזק את תיק הנכסים של ביג בישראל. עוד ציין גאליס כי "אנו בביג רואים בקניון בת ים נכס דומיננטי ומוביל במרחב הקמעונאי שבו הוא פועל, הנמצא במרכז העיר, כשעשרות אלפי תושבים נגישים אליו ברגל וכן בסמוך אליו מתוכננים פרויקטים של פינוי ובינוי והוספה של עשרות אלפי תושבים. בנוסף לאטרקטיביות ולעוצמת הקניון כיום, בכוונת ביג ואשטרום להמשיך ולהשקיע בהשבחת הקניון ולשלבו בתנופת ההתחדשות העירונית והצמיחה של בת ים".

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים, אמר כי "אנו שמחים על השלמת העסקה עם ביג וכניסתה כשותפה בקניון בת-ים. הקניון נהנה ממעמד מיוחד בעיר הודות לעבודה שנעשתה מאז הקמתו וכעת, עם הצטרפותה של ביג, נפעל ליצירת חוויית מסחר ובילוי משודרגת עבור תושבי העיר והסביבה. אנו מאמינים כי השותפות בקניון בת-ים היא הבסיס הראשוני להמשך שיתוף פעולה עסקי מוצלח בין שתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully