וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שזה משהו שהיה חי" - ההפתעה שחיכתה ברוטב העגבניות

28.1.2018 / 8:00

אלה מאשקלון ביקשה לבשל ארוחת ערב לבני משפחתה, ובקופסת רוטב העגבניות שפתחה חיכתה לה הפתעה: חומר גבשושי בעל ריח חריף וצבעים עזים. היא פנתה לחברה ששלחה לה שי סמלי, אך לטענתה עוגמת הנפש גדולה מהפיצוי

רסק עגבניות של חברת יכין נרקב רקוב עובש. באדיבות המרואיינים, באדיבות המצולמים
רוטב העגבניות שרכשה אלה שרון/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיינים

אלה שרון מאשקלון בסך הכל ביקשה להכין ארוחת ערב לבני משפחתה: היא ניגשה למזווה, ותכננה להוסיף רוטב עגבניות לתבשיל שהכינה. כשפתחה את הקופסה, מתוצרת יכין, היא נדהמה מתכולתה. במקום רוטב אדמדם, מצאה בפנים חומר גבשושי בעל ריח חריף וצבעים עזים, שאינם מזכירים את רוטב העגבניות שציפתה לו.

"הקופסה לא היתה נפוחה, התאריך היה תקין ולא היו מכות על האריזה", סיפרה שרון לוואלה! עסקים וציינה שפקיעת תוקף המוצר חלה בחודש מרץ 2019. "כשפתחתי את המיכל עלה ריח נוראי, קראתי לילדים שיראו, חשבנו בהתחלה שזה משהו מת, לא חפרתי בשביל לראות, אלא צילמתי וישר זרקתי לפח, זו הפעם הראשונה שאני נתקלת בדבר כזה".

רסק עגבניות של חברת יכין נרקב רקוב עובש. באדיבות המרואיינים, באדיבות המצולמים
רסק עגבניות של חברת יכין נרקב רקוב עובש/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיינים
seperator

יכין: מדובר בעובש, הלקוח פוצה

בני משפחת שרון שלחו את צילומי רוטב העגבניות לשירות הלקוחות של חברת זנלכל, המייצרת את שימורי יכין. בתלונה הם גוללו את השתלשלות העיניים וביקשו פיצוי הולם, כלשונם. "מוצרינו עוברים בדיקות קפדניות בתנאים מחמירים ובתקנים בינלאומיים ואנו עושים את מירב המאמצים כדי שמוצרינו יהיו טריים, נקיים ואיכותיים", ענו להם בתגובה. "המוצרים נארזים ללא מגע יד אדם כך שהם סטריליים מאד. אולם לצערנו, ולמרות כל האמור לעיל ובקרת האיכות המחמירה, עלול להיות פגם".

ימי ספורים לאחר התלונה קיבלו מכתב ובו זיכוי המאפשר להם לרכוש 8 קופסאות של רוטב עגבניות ו-4 קופסואת של רכז עגבניות, 'פריכוז': "אנחנו מבנים שאינך שבע רצון מהוצר שרכשת ואנו מצרים על כך", כתבו למשפחת שרון. "בתקווה שתמשיך להנות ממוצרי החברה מצרפים אנו שי סמלי". "לא חשוב לי הפיצוי" הוסיפה שרון, שלדבריה נדהמה מהיחס. "לפחות שירימו טלפון, ויגידו שמדובר בטעות. זה היה נדמה שזה משהו סטנדרטי, שהם רגילים אליו, ולא מתייחסים בחומרה".

חברת זנלכל מסרה בתגובה: "בעקבות פניית הלקוח, ממחלקת שרות לקוחות נמסר ללקוח ששכבת העובש נובעת קרוב לוודאי מבעיה באטימות ההרמטית של המוצר. (לאור העובדה שהוא לא מכיל חומרים משמרים). תופעה שכזו יכולה להיגרם עקב פגיעה כלשהי באיטום אריזת המוצר. הלקוח פוצה במספר מוצרים מסדרה זו".

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully