וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי תקים שדה תעופה באוגנדה בהיקף 309 מיליון דולר

4.2.2018 / 14:22

החברה דיווחה על חוזה חדש במסגרתו תבצע הפעילות הקבלנית שלה עבודות להקמת השדה, לצד עבודות עפר וניקוז, אספלט ובטון וכן הקמת מגדל פיקוח ומבני מגורים ושירות

פועל באתר בנייה. ShutterStock
אתר בנייה/ShutterStock

חברת שיכון ובינוי דיווחה היום (ראשון) על חוזה חדש לבניית שדה תעופה באוגנדה. הפרויקט עתיד להיות מוקם בשטח כפרי, באזור קידוחי הנפט בקרבת העיר HOIMA ואגם אלברט, בצפון מערב אוגנדה. במסגרת הפרויקט, תבצע חברת SBI, פעילות הקבלנות הבינלאומית של שיכון ובינוי, עבודות להקמה של שדה תעופה לתמיכה בפיתוח תעשיית הנפט באזור.

משך ביצוע העבודות הצפוי בפרויקט הוא כ-3 שנים, והיקף התמורה המוערכת בגין ביצוע הפרויקט הוא כ-309 מיליון דולר, אשר צפויים להתקבל לאורך תקופת הביצוע. הפרויקט ממומן על ידי ממשלת בריטניה ובנק מסחרי.

העבודות בפרויקט כוללות בנייה של מסלול המראות ונחיתות באורך של 3.5 ק"מ, וכן ביצוע עבודות עפר וניקוז, אספלט ובטון, עבודות אלקטרו מכניות, מערכות ניווט ותקשורת, הקמת מבנה טרמינל למטענים, מגדל פיקוח ומבנים נוספים למגורים ושירות. למיטב ידיעת החברה, בכוונת ממשלת אוגנדה בעתיד, להכשיר את נמל התעופה כנמל תעופה בינלאומי המשרת נוסעים כנמל תעופה בינלאומי שני במדינה.

משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי, מסר כי "הבחירה בשיכון ובינוי SBI לביצוע הפרויקט מעידה פעם נוספת על המוניטין הרב שיש לנו במדינות אפריקה, שנסמך על יכולות ביצוע, היכרות עמוקה עם תנאי העבודה במקום, תוך עבודה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר. בשנים האחרונות שמה לה שיכון ובינוי למטרה את ההתרחבות במדינות הפעילות שלה בעולם, לצד כניסה למדינות חדשות, ועם כל פרויקט כזה אנו מגשימים מטרה זו הלכה למעשה".

יובל דגים, מנכ"ל שיכון ובינוי, הוסיף כי "הבחירה ב-SBI מוכיחה שוב את האמון הרב שרוחשים מזמיני עבודה במדינות אפריקה ליכולותיה של החברה להקים בהצלחה וביעילות פרויקטי תשתיות הנדסיים מורכבים. פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שהחברה ביצעה וממשיכה לבצע לטובת שיפור איכות התשתיות במדינות אילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully