וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה או כסף: לא תאמינו כמה מבזבזים האמריקאים על הוולנטיין

דניאל זירי

13.2.2018 / 21:00

חג האהבה הוא יום ממוסחר היטב, בעיקר בארה"ב, שם צפויים הזוגות להוציא בממוצע 143 דולר עבור מתנה - בעיקר תכשיטים, מסעדות ופרחים. צפו במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דניאל זירי מדווחת למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS ממנהטן)

חג האהבה שיחול מחר (רביעי) - הלוא הוא "הוולנטיין" - נחשב יום ממוסחר היטב, במיוחד במעצמה הגדולה בעולם. למעשה אפשר לומר שזה לא חג האהבה - אלא חג שאמור לגרום לנו לבזבז כסף, ואצל האמריקאים זה בהחלט עובד. על פי סקר שפורסם באחרונה בארה"ב, האמריקאים יוציאו השנה בממוצע 143 דולר לאדם עבור מתנה לחג האהבה. מדובר בעלייה לעומת החג בשנה שעברה, אז עמד הסכום על 136 דולר. בסך הכל צפויים האמריקאים להוציא במהלך החג כ-19 מיליארד דולר.

ומה קונים האמריקאים? המתנה הנפוצה ביותר היא תכשיטים, עליהם יוציאו תושבי ארה"ב כ-4 מיליארד דולר בממוצע. 3 מיליארד דולר יבוזבזו על יציאה לבילוי משותף - סרט, מסעדה וכדומה; ו-2 מיליארד דולר נוספים ישולמו עבור זרי פרחים. מה שמסתמן כטרנד השנה הוא פעילויות חווייתיות כגון סדנאות בישול או הופעות.

אשר לרווקים, גם להם יש יום מיוחד בארה"ב המכונה "סינגלס אוורנס דיי" - יום המודעות לרווקים, שנוהגים ביום הזה לרכוש מתנות לחיות המחמד. ואגב, היום הספיקו לחגוג את "גלנטיינ'ס דיי" - חג שחוגג חברות בין נשים.

אישה עונדת עגיל. ShutterStock
4 מיליארד דולר על תכשיטים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully