וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לתערוכת הצעצועים לקראת פסח: היבואנים נלחמים על הכיס שלכם

6.3.2018 / 11:00

איזו בובה תכבוש את לב הילדים בחג הקרוב, מה הטרנד שהפך ללהיט - ואיך הכול קשור לתוכניות בישול? תערוכת הצעצועים שנפתחה השבוע מציגה מגמות חדשות בעולמות הילדים

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: החידושים של תערוכת הצעצועים)

בובה המדמה תינוק אמיתי, טרנד אספנים חדש לילדים ומשחקי קופסה עדכניים: תערוכת הצעצועים שנפתחה השבוע בהרצליה לקראת חג הפסח, מציגה את החידושים האחרונים בעולם המשחקים. בימים בהם הצרכנים קונים מוצרים זולים בעיקר ברשת - נראה שהיבואנים נלחמים על הכיס שלנו.

התערוכה מתקיימת 3 פעמים בשנה: לפני חגי תשרי, בתחילת החורף בואכה חנוכה, וערב חג הפסח. באופן מסורתי מדובר במועדים בהם הצרכן הישראלי רגיל בקניית מתנות - ועבור הקמעונאים מדובר בהזדמנות טובה לחדש את המלאי.

אז מה ישגע את הילדים שלכם בפסח הקרוב? תוכניות ותחרויות בישול, סדנאות וחוגים ואפילו קייטנות - הטרנד שהחל בעשור האחרון משפר עמדות, וכעת הוא כובש גם את עולמות הילדים. יבואנית הצעצועים דיאמנט משקיעה לא מעט בשדה הקולינרי ומציגה בתערוכה מכונה לייצור פסטה טרייה, מכשיר להכנת פופקורן, משחקים בבצק סוכר ומתקן לעשיית גלידה. כולם מונגשים לגילאים צעירים, בטווח מחירים משתנה - 50-120 שקל למוצר.

החידושים מתערוכת הצעצועים פסח 2018

שם הצעצוע 	לאיזה גיל מיועד	מחיר בשקלים
"סמאשרס": דמויות איסוף	3+	25-149.90
"סנגלס": בובת כלב המחכה התנהגות כלב אמיתי	3+	380
"פנטגו": משחק קופסה מעולמות האיקס עיגול	7+	129 
"המעבדה המטורללת": משחק קלפים קבוצתי	8+	60
MY FIRST" BABY": בובת תינוק ריאליסטית	3+	30-110
"טים סטרס": ליין רכבים ומוסך	3+	9.90-220. עיבוד תמונה
החידושים בתערוכת הצעצועים (מקור: מערכת וואלה! NEWS)/עיבוד תמונה

"סמאשרס". יתאים גם לנו?

מי שמבקש לקנות מתנה אופנתית, ימצא פתרון לא יקר בעולמות האספנות. הלהיט האמריקאי "הסמאשרס" מציע נבחרת דמויות זעירות מעולמות הספורט עם טוויסט - הדמויות עטופות בכדור פלסטיק, וכדי לגלות את הדמות צריך לנפץ את הכדור בעוצמה על הרצפה. חלקי הכדור מתפרקים באופן בטיחותי, וניתן להרכיב אותם בחזרה. המחיר: 25-149.90 שקלים, תלוי בגודל האריזה, מיועד לגילאי 3 ומעלה.

חברת הנסיך הקטן, יבואנית מוצרי תינוקות וילדים, מציגה את "טים סטרס" - ליין מכוניות צעצוע ורכבים חשמליים. מדובר במשחק בו הילד יכול להסיע את הרכב על פני משטח החלקה, להכניס אותו לטיפול במוסך ולנייד אותו ממקום למקום. טווח המחירים רחב - החל מ-9.90 שקלים לרכב, ועד 220 שקלים למוסך שלם הכולל 44 כלי רכב.

מוצר נוסף של הנסיך הקטן, שעשוי לכבוש את לב הילדים (או לפחות את הוריהם), הוא כלב צעצוע העונה לשם "סנגלס". היצור הפרוותי מיועד למי שאינו רוצה חיית מחמד בביתו, אבל ישמח לאמן את ילדיו בטיפול רגיש ועדין בבעלי חיים. הכלבלב נרדם ומתעורר, מגיב למגע ואף ניתן להאכיל אותו בבקבוק. הוא מיועד לבני 3 ומעלה ומחירו 380 שקלים.

עוד בעולמות הריאליסטיים: בובה דמויית תינוק ""My First Baby של חברת סטופר. לבובה אביזרים נלווים, סיר, בקבוק ואפילו תעודת לידה וצמיד הדומה לזה שהתינוק מקבל בבית החולים ביום היוולדו. הסדרה כוללת בובות בגדלים שונים ודגמים בהתאם לגיל הילד. כך, למשל, ניתן לקנות בובה נגמלת מחיתול, המעודדת את הילד בתהליך הגמילה; בובה לאמבטיה; ועוד. גם כאן טווח המחירים רחב ונע בין 30 שקלים ל-110 שקלים.

גם עבור הילדים הגדולים יש לא מעט פתרונות. כך, למשל, דיאמנט משווקת משחק חשיבה חדש תוצרת שוודיה - "פנטגו" - המבוסס באופן חופשי על משחק הילדים "איקס מיקס דריקס". על השחקנים ליצור שורות באמצעות גולות בצבעים שונים, כמו במשחק המקורי, אבל יש טוויסט - הלוחות עליהם משבצים את הגולות מסתובבים, ורמת האסטרטגיה מעט יותר מורכבת. בחברה מספרים שאלפי יחידות של המשחק נמכרו ברחבי העולם ומדובר בלהיט. "פנטגו" מיועד לגילאי 7 ומעלה, והמחיר המומלץ לצרכן הוא 129 שקלים. ויש גם משחק קלפים חדש - "המעבדה המטורללת", תוצרת חברת פוקסמיינד הישראלית. מדובר במשחק קבוצתי ל-2-10 משתתפים במחיר 60 שקלים.

תערוכת צעצועים במלון השרון. יעל געתון, מערכת וואלה!
הלהיט השוודי בדרך לכאן. "פנטגו" (צילום: יעל געתון)/מערכת וואלה!, יעל געתון

עלייה בקניות צעצועים באתרי הסחר המקוון בחו"ל

"ברוב המקרים תוכלו למצוא את הצעצוע שרציתם לילד או לילדה שלכם בהנחות של עשרות אחוזים לעומת המחירים בישראל"

לצד הפיתוחים וההמצאות, ההורים בכל זאת מצביעים ברגליים. מנתוני אתר זיפי, המקשר בין לקוחות בישראל לפלטפורמות מובילות בחו"ל, עולה כי השנה חלה עלייה של 80% בקניות צעצועים אונליין. ההשוואה נערכה בין 12 החודשים האחרונים הקודמים לפסח, לתקופה בשנה הקודמת.

חשוב לציין כי העלייה החדה במכירות צעצועים משקפת גם את הגידול במספר הלקוחות הקונים דרך אתר זיפי. אולם בחברה מבהירים שכמות הלקוחות גדלה ב-40%, בעוד שהעלייה במספר הקונים צעצועים כפולה מזו. עוד מציינים שם כי עליית המחירים אינה רק תופעת מקומית - המחיר הממוצע לצעצוע עלה ב-4.82% לעומת השנה הקודמת.

"מבחר הצעצועים העצום באתרים בחו"ל כמו איביי, עלי אקספרס וכו' לא נעלם מהעיניים של הצרכן הישראלי", אומרת לוואלה! עסקים מור יכין, חוקרת צרכנות מאתר הקניות zipy.co.il. לדבריה, "ברוב המקרים תוכלו למצוא את הצעצוע שרציתם לילד או לילדה שלכם בהנחות של עשרות אחוזים לעומת המחירם בישראל, בנוסף לכך שתחשפו לעולם שלם של צעצועים שלא הכרתם. כיום הצרכן הישראלי הרבה יותר סבלני ויודע שמשתלם לחכות מעט עד שהמוצר יגיע, מאשר להוציא עליו הרבה מעבר למה שרצה - ואנחנו רואים את המגמה הזאת רק עולה עם הזמן".

תערוכת הצעצועים. וואלה! NEWS, מערכת וואלה! NEWS
להתאים את הבובה לגיל הילד. My First Baby (צילום: יעל געתון)/מערכת וואלה! NEWS, וואלה! NEWS
תערוכת צעצועים במלון השרון. יעל געתון, מערכת וואלה!
הקולינריה בשרות הילדים (צילום:יעל געתון)/מערכת וואלה!, יעל געתון
תערוכת צעצועים במלון השרון. יעל געתון, מערכת וואלה!
"סנגלס". במקום כלב? (צילום: יעל געתון)/מערכת וואלה!, יעל געתון
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully