וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלטלה בכליף ובחמאם: זוגות יגישו תביעה בגין חתונות שבוטלו

11.3.2018 / 11:30

עשרות זוגות שחתונתם בוטלה באולמי האירועים ביפו יעלו בימים הקרובים לרשת קמפיין למימון המונים לצורך קידום הליך משפטי נגד בעלי המקום. אמש התקיימה הפגנה בסמוך לביתו של השותף המרכזי בכליף ותלונות הוגשו נגדו במשטרה

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: 5 עובדות על חתונות)

עשרות זוגות שחתונתם בוטלה באולמי האירועים הכליף והחמאם ביפו מעלים הילוך: לוואלה! עסקים נודע כי כעת הם מתכננים להגיש תביעה משותפת נגד בעלי האולמות - ובימים הקרובים יעלו לרשת קמפיין מימון המונים לטובת מימון התביעה.

נזכיר כי בשבוע שעבר נודע לכ-120 זוגות שאמורים היו להתחתן באולמות אלה כי חתונתם לא תתקיים כמתוכנן - ודמי המקדמה ששילמו לא יוחזרו להם. משניסו להשיג את השותף המרכזי של האולמות, יעקב קורץ, לא קיבלו מענה. השבוע הגישו מספר זוגות תלונה במשטרה נגדו, ואמש (שבת) נאספו עשרות מפגינים בסמיכות לביתו וקראו לעברו: "איפה הכסף".

אור יעקובוביץ מגבעתיים, ממארגנות היוזמה לקידום הקמפיין, סיפרה לוואלה! עסקים כי אמורה הייתה להתחתן עם בן זוגה בתחילת ספטמבר בכליף, אולם בעקבות המקרה הפסידו השניים דמי מקדמה בסך 20 אלף שקל. "פשיטות רגל קורות ואנשים נופלים, זה קורה", אמרה יעקובוביץ, "אם זה היה המצב, לא היינו נאספים מול הבית של אף אחד. הוא (קורץ - י.ג) פשוט נעלם לפני 3 שבועות, ואנחנו שואלים איך אף אחד מבעלי האולם לא דיבר אתנו עדיין".

אולם אירועים הכליף. ראובן קסטרו
אולם הכליף/ראובן קסטרו

הערכות: ההפסד לזוגות בגין ביטול החתונות - כ-2 מיליון שקל

גם ארז נעים מרמת גן אמור היה להתחתן עם בן זוגו בעוד כחודש בכליף. "סגרנו שם עוד מאוגוסט האחרון", סיפר, "נשארנו כרגע עם חור בכיס ובלי אולם להתחתן בו. אנחנו בסחרחורת למצוא מקום חדש. כבר חילקנו הזמנות ופנינו לספקים"

"ביקשנו שיצא לדבר איתנו, אנחנו אנשים מתורבתים", המשיכה יעקובוביץ', "במקום זה הזמינו לנו משטרה. פשוט עמדנו שם, גם המשטרה לא ידעה מה לעשות". לדבריה, אחרי ההפסדים הכבדים שנגרמו ל-120 הזוגות, על פי הערכות בסכום כולל של 2 מיליון שקל, הם יזדקקו לתמיכה כלכלית כדי להגיש את התביעה.

גם ארז נעים מרמת גן אמור היה להתחתן עם בן זוגו בעוד כחודש בכליף. "סגרנו שם עוד מאוגוסט האחרון", סיפר, "נשארנו כרגע עם חור בכיס ובלי אולם להתחתן בו. אנחנו בסחרחורת למצוא מקום חדש. כבר חילקנו הזמנות ופנינו לספקים". בינתיים בכוונתם להשאיר את הנושא בתודעה, ולהזהיר זוגות אחרים שזה עלול לקרות גם להם. "אני עורך דין במקצועי, ומנסה בכלים שיש לי לארגן תביעה בשם כל הזוגות. אנחנו רוצים להעביר מסר שזה יכול לקרות לכל אחד", הוסיף.

בתוך כך, לוואלה! עסקים נודע עוד כי גם העובדים מתארגנים להגשת תביעה. עינת, עובדת בכליף, חשפה כי מדובר בכמה עשרות עובדים שלא קיבלו את משכורתם החודש. "יש לנו פגישה עם עורך דין, אנחנו נממן מכיסנו את התביעה", אמרה. לדבריה מצד הרוח של העובדים ירוד מאוד, וכולם עדיין המומים מהאירועים. "אין לי כוח ללכת עדיין לראיונות עבודה. המקום הזה היה לי כמו בית", ציינה והדגישה כי היא עומדת בקשר עם הזוגות, כמו רבים משותפיה לעבודה, והם מנסים לסייע ככל שניתן, למצוא מקומות חלופיים, ללא תמורה.

במשטרת מחוז תל אביב מפלג הונאה אישרו שהתקבלו מספר תלונות, והמשטרה פתחה בבדיקה.

את תגובת יעקב קורץ לא ניתן היה להשיג.

אולם אירועים החמאם. ראובן קסטרו
אולם החמאם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully