וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל לשכיר שעובד 14 שעות ביום: כך תצא ממצוקה כלכלית

אלון גל

23.3.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - אב ל-4 שעובד ללא הפסקה ומרגיש שהוא קורס

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

(בווידאו: 5 עובדות על כסף)

אב לארבעה ילדים סיפר למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM על המצוקה שהוא חש נוכח עומס העבודה והקושי בעמידה בהוצאות. "אני חש בלופ שאי אפשר לצאת ממנו", אמר המאזין, "אני נלחם כל יום עם הבנקים ועם ההוצאה לפועל. דבר גורר דבר. הכל כתוצאה מגירושין לפני חמש שנים".

לדברי המאזין הוא עובד כל יום 14-13 שעות כמאמן כדורגל לנשים. "אני קורס לתוך עצמי. אני משקיע בזה את כל כולי כבר עשר שנים, אך לא מצליח להתרומם. מה כדאי לי לעשות?"

"אתה חמור עבודה", ענה לו גל. "כשאתה מגיע הביתה אין לך כוח לסחוב ולשרוד. דרך העבודה שלך היא לא פתרון. אתה פועל בצורה אוטומטית וצפויה, והתוצאות של המעשים שלך תהיינה אוטומטיות וצפויות. לא למדת שהתוצאות שלנו הן תוצר מוחלט של הפעולות שלנו? אם תמשיך להתנהל בדיוק כפי שאתה מתנהל היום לא ישתנה דבר.

"המר על עצמך או שתישאר תקוע"

"נשמע שאתה מחכה שמשהו יכריח אותך לבצע שינוי במתודולוגיה שלך. זה טיפשי כי זה יקרה בסוף, או שאתה תתמוטט או שמישהו מסביבך יקרוס. אם, חלילה, אחד מבניך יסבול מדילמה רפואית קשה ואתה תהיה מחויב למצוא לו פתרון כדי להציל אותו, אתה תעשה זאת ותפעל כל עוד נפשך בך. לכן, אתה חייב להמר על עצמך כבר עכשיו. אחרת תישאר תקוע". גל הדגיש ואמר: "החיים של הילדים שלך תלויים בצעד הזה, כי אתה נשחק והורג להם את אבא שלהם".

עוד באותו נושא

אלון גל מייעץ: כך תהפוך משכיר להנדימן עצמאי בגיל 50

לכתבה המלאה

גל המליץ למאזין לבנות מודל עסקי לאימוני הכדורגל ולמתג את הפעילות שלו מחדש. "עשה שיעורים פרטיים, הקם קבוצת אולסטארס של התלמידים שלך. אם אתה אלוף בכדורגל נשים, לדוגמא, אני ממליץ לך לזהות מה הערך המוסף של העבודה שלך. נערות בגיל ההתבגרות מוטרדות מאוד מהמראה שלהן, וכתוצאה מכך סובלות מביטחון עצמי נמוך. לכן, אני ממליץ לך לבנות קבוצות 'עוצמה נשית', שמטרתן לסייע להן בבניית ביטחון עצמי.

"בנה מתודולוגיה שתוכל להרוויח ממנה הרבה כסף. הורים מוכנים לשלם המון כסף עבור יועץ אישי ועבור יצירת תחושה טובה עבור הילדים שלהם. תוכל לגבות אפילו 500 שקל מכל נערה לקורס של פעמיים בשבוע במשך שנה. לאחר שתצליח עם קבוצה אחת תוכל להקים קבוצה נוספת. לאחר מכן פנה לכל האנשים שאתה מכיר והזמן אותם להצטרף לקבוצה. תציע להם מחיר הצטרפות מיוחד לקבוצה הראשונה שאתה מקים - ותפרוץ לעולם. פנה לאגודות הכדורגל, צא לבצע שיתופי פעולה, וכל יום מחדש הצג את הפרויקט שלך בהתלהבות לאנשים חדשים. כך תהיה יזם כדורגל. אני בטוח שאתה יכול לצמוח במהרה. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully