וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: סניף ראשון של אורבן אאוטפיטרס נפתח באשדוד

27.3.2018 / 11:55

כחצי שנה לאחר שקבוצת פוקס דיווחה לבורסה שבכוונתה להביא לישראל את רשת האופנה האמריקנית, נפתחה החנות הראשונה במרכז ביג באשדוד. במהלך השנה מתוכננות להיפתח 4 חנויות נוספות בהשקעה של כ-20 מיליון שקל. מה המחירים ביחס לחו"ל?

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: העורכת הכלכלית של וואלה! NEWS, הילה ציאון, מדווחת למהדורה המרכזית על פתיחת הסניף של אורבן אאוטפיטרס באשדוד)

אחרי חצי שנה של המתנה ועוד שנים ארוכות של הבטחות - קבוצת פוקס בשליטת הראל ויזל פתחה היום (שלישי) את החנות הראשונה של רשת האופנה האמריקנית אורבן אאוטפיטרס (URBAN OUTFITTERS) בישראל. החנות נפתחה במרכז ביג פאשן באשדוד, ובמהלך 2018 מתוכננות להיפתח 4 חנויות נוספות ברחבי הארץ בהשקעה כוללת של כ-20 מיליון שקל.

מדובר במותג אופנה בינלאומי, המציע קולקציות אופנה לנשים ולגברים, אביזרים וגאדג'טים סביב עולמות המוזיקה והטכנולוגיה וכן פריטים לעיצוב הבית. בחודשים הקרובים תיפתח חנות נוספת בשדרות ממילא בירושלים, ובהמשך השנה 2 חנויות נוספות בקניון עיר ימים נתניה וחנות דגל בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב.

הרשת, שהוקמה ב-1970, היא חברה קמעונאית המחזיקה בכ-200 חנויות בארצות הברית, קנדה ואירופה והמטה שלה ממוקם בפילדלפיה. הכנסותיה בשנת 2017 הסתכמו בכ-3.5 מיליארד דולר, כאשר שיעור הרווח התפעולי עמד על כ-9.5% מהמכירות.

השקת אורבן אאוטפיטרס בישראל  סטפן לבן, יור השוק הבינלאומי של URBN והראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. שוקה כהן
יו"ר השיווק הבינלאומי של אורבן אאוטפיטרס, סטפן לבן והראל ויזל בפתיחת סניף אורבן אאוטפיטרס באשדוד/שוקה כהן

בדיווח של קבוצת פוקס לבורסה בספטמבר 2017 נמסר כי נחתמו 3 הסכמי זיכיון בלעדיים מול חברת Urban Uk Limited, חברה בת בבעלות מלאה של URBAN, להקמה והפעלה של חנויות המותג בישראל - בהן Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People. הזיכיונות על פי ההסכמים שהוקנו לפוקס, מאפשרים לה להקים חברה-בת חדשה, שפוקס היא הבעלים של 80% ממניותיה.

כמו כן, ההסכם כלל מכירת מוצרי המותג באתר האינטרנט של פוקס - טרמינל איקס. כיום יכולים הצרכנים בישראל לרכוש חלק מהפריטים דרך האתר, בסכומים שנעים בין 169 שקלים לחולצת כפתורים ועד ל-269 שקלים לשמלת ג'ינס מכופתרת. לשם השוואה, שמלה דומה באתר הבינלאומי של הרשת עולה בסייל 49 דולר במקום 59 דולר - כלומר 171 שקלים בלבד, פער של כמעט 100 שקלים. בחנות עצמה ג'ינס עולה כ-329 שקל, שמלה עולה כ-289 שקל וסניקרס כ-249 שקל.

URBAN OUTFITTERS הסניף הראשון בישראל מתחם BIG אשדוד. שוקה כהן
החנות החדשה של אורבן אאוטפיטרס באשדוד/שוקה כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות של אורבן אאוטפיטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנויות ישתרעו על פני שטחים בהיקף של 600-1,100 מ"ר

"חנויות הרשת גדולות ומשתרעות על פני 600-1,100 מ"ר ומעוצבות בקונספט בינלאומי, בהן יוצגו קולקציות לנשים ולגברים ומגוון עשיר של פריטי מותגי הבית ומותגים בינלאומיים"

ויזל אמר היום במסיבת העיתונאים כי "מדובר במותג בינלאומי מוביל בתחום האופנה והלייף סטייל ואחת הרשתות הנחשקות בעולם. החנויות בישראל יעניקו ללקוח חוויה יוצאת דופן ועשירה ביצירתיות, המאפיינת את ה-DNA הייחודי של המותג, שלו קהל לקוחות אוהד ונאמן".

סיגל אורון, מנכ"לית אורבן אאוטפיטרס ישראל, דיברה לראשונה וציינה כי "הרשת תעניק ללקוחות הישראלים חוויית קנייה מעוררת השראה. חנויות הרשת גדולות ומשתרעות על פני 600-1,100 מ"ר ומעוצבות בקונספט בינלאומי, בהן יוצגו קולקציות לנשים ולגברים ומגוון עשיר של פריטי מותגי הבית ומותגים בינלאומיים. המותג מאופיין באופנתיות ועיצוב, הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה".

לכבוד פתיחת הסניף הראשון הגיע לארץ סטפן לבן, יו"ר השוק הבינלאומי של הרשת, ואמר כי "אורבן אאוטפיטרס שמחה להשיק את המותג והמוצרים לשוק האופנתי, הצעיר והעדכני בישראל, עם פתיחת החנות הראשונה באשדוד היום. מיד לאחריה, במהלך חודש מאי הקרוב, תיפתח החנות השנייה במרכז המסחרי ממילא בירושלים. השותפות עם קבוצת פוקס הדוקה וקרובה".

סטייסי בריט פיצג'רלד, מנהלת השיווק של השוק האירופי ושל הפעילויות הבינלאומיות בזיכיון, הוסיפה כי "המותג הוא ייחודי - החל מהשיווק במדיות החברתיות ועד הנראות של הקולקציות בחנויות, כך שלמעשה אין 2 חנויות זהות אחת לשנייה. אנו שואפים לספק ללקוחות שלנו חווית קנייה שלא רק מגלמת את ערכי הליבה של המותג, אלא גם משקפת את התרבות המקומית העדכנית והצעירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות של אורבן אאוטפיטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות של אורבן אאוטפיטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully