וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מחסני חשמל מעמיקה את אחיזתה בתחום הסלולר

24.4.2018 / 11:00

הרשת מקבוצת אלקטרה מוצרי צריכה השיקה תת רשת חדשה תחת השם מחסני חשמל דיגיטל בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. הרשת תתמחה במכירה ובתיקון מכשירים סלולריים

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: ההאטה במכירת מוצרי האלקטרוניקה בסוף השנה החולפת)

רשת מחסני חשמל מעמיקה את אחיזתה בתחום הטלפונים הניידים וציוד הקצה: השיקה היום (שלישי) תת-רשת חדשה תחת השם מחסני חשמל דיגיטל, שמתמחה במכירה ובתיקון מכשירים סלולריים, בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. תת-הרשת מונה 31 סניפים בפריסה ארצית בקניונים, מרכזי סחר ובחלק מחנויות הרשת. לצד דגמי טלפונים חדשים יוקמו גם בחנויות אלה גם מעבדות תיקונים.

נזכיר כי לפני כ-3 חודשים רכשה החברה-האם אלקטרה מוצרי צריכה, בניהולו של זאב קלימי, 23 חנויות של רשת סמארטפון תמורת 6 מיליון שקל, שהצטרפו ל-8 חנויות דיגיטל של מחסני חשמל, הפועלות בקונספט "חנות בתוך חנות" בירושלים, אילת, חדרה והרצליה. בכוונת החברה להפעיל דיגיטל בכל אחת מחנויות הרשת.

בקבוצה צופים כי תחום הסלולר יהווה את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה, לצד המותג הפרטי של אלקטרה. בשנה החולפת רשמה הקבוצה גידול של 111% בהכנסות ממכירות בתחום הטלפונים הניידים וגידול של 206% בכמות הציוד שנמכר.

אלקטרה מוצרי צריכה בנתח של קרוב ל-20% ממכירות מוצרי החשמל בישראל ב-57 חנויות תחת המותגים שקם אלקטריק ומחסני חשמל. לדברי קלימי, "השקת מחסני חשמל דיגיטל היא נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית הצמיחה של אלקטרה מוצרי צריכה לשנים הקרובות. תחום קמעונאות החשמל בחברה בכלל, ובתוך כך מכירות מוצרי הקצה בתחום הסלולר, נמצא בעלייה מתמדת. אין לי ספק כי הרחבת הפריסה הארצית, ההנגשה של הרשת לקהלים חדשים והאפשרות לבצע גם רכישות דיגיטליות של מגוון המוצרים, יאפשרו לממש את יעדי הצמיחה העומדים בפניה הלכה למעשה".

מחסני חשמל דיגיטל. יח"צ, צילום מסך
מחסני חשמל דיגיטל/צילום מסך, יח"צ
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully