וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תצא לדרך עצמאית - גם מהמשפחה שלך

אלון גל

11.5.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - המאזין רוצה לעבוד ביח"צ, אחותו רוצה שיעבוד במפעל

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS מהמסחר בבורסת תל אביב)

אני מגיע ממשפחה שעוסקת בעבודת כפיים בתעשיות ובמפעלים - אך נמשך לעולם הדיגיטל", סיפר מאזין למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ב-103FM. "לאחר שאבי נפטר, אחותי, שעוסקת כיום ביחסי ציבור, כיבתה את כל השאיפות שלי לצאת לעולם הדיגיטל וקראה לי להחליף אותו בעסק המשפחתי. למרות רצונותיה ניסיתי לפתוח עסק עצמאי - אך אני לא מצליח להתרומם ומרגיש תקוע. מה עלי לעשות?"

גל המליץ למאזין להתמקד בדרך שבה הוא עצמו רוצה ללכת. "אם אתה מאוד דיגיטלי ורוצה להשתלב בתחום יחסי הציבור, אני יכול לומר לך שבעולם המוזיקה יש אמנים רבים שזקוקים נואשות למומחי דיגיטל שידאגו ליחסי הציבור שלהם. אתה יכול להציע לאמנים מחיר אטרקטיבי כי אתה עצמאי וחדש בתחום - ותוכל לצמוח לאט לאט".

גל פירט בפני המאזין את מה שעליו לעשות. "שב והכן רשימת מטרות. לאחר שתהיה לך מטרה ברורה תדע באיזו דרך ללכת. הכן סרטון תדמית ותאר במה אתה מיוחד מכל השאר בתחום הספציפי שאתה בוחר. לאחר מכן תוכל לפנות ברשת כל בוקר למישהו אחר שאתה חושב שאתה יכול להתאים לו". עוד הוסיף גל כי "אחרי שביצעת את שלבי ההתחלה, תוכל לפנות לחברה גדולה ולנסות להיות שכיר במקביל - ולבסס את שמך".

ומה לגבי המשפחה ורצונותיה? "בצע את הדברים בסדר הזה ותניח את אחותך בצד. אחותך כנראה דואגת לך ורוצה שתגיע למסלולים הנכונים עבורך, והיא יום אחד תלמד לכבד את הרצונות שלך", אמר גל. "בסופו של דבר, מה שקובע את ההצלחה שלנו זה הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו. יכול להיות שאחותך יושבת עם אנשים שיכולים לסייע לך, אך היא לא מאמינה שזו הדרך הראויה לך. זו זכותה לחשוב כך - ותפקידך להמשיך ולהאמין בדרך שלך ולהוכיח לה שהיא טועה. שיהיה המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully