וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכנעים לשופינג אונליין: עוד מתחם קניות הוקם בנתניה - לעיצוב הבית

7.5.2018 / 12:00

האם ההספדים על הישרדות הקניונים היו מוקדמים? מתחם קניות נוסף בשם "SOHO" הוקם בצומת פולג בנתניה ומיועד לצרכן הקצה אבל גם למעצבי פנים. הוא צפוי לכלול 8 קומות של חנויות עיצוב וריהוט הבית ומשרדים. אחד היזמים - ממקימי מתחם איקאה הסמוך

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: פרויקט סוהו בנתניה)

האם ההספדים על יכולת ההישרדות של קניונים בישראל, בשל התחרות העזה מול הקניות ברשת, היו מוקדמים? אם לשפוט לפי מתחמי הקניות שמוקמים בשבועות האחרונים, ייתכן שכן. הבוקר (שני) הושק מתחם חדש לעיצוב הבית בנתניה, שיכלול חנויות עיצוב, מסעדות ובתי קפה וכן קומות משרדים. המתחם ייפתח מחרתיים לציבור הרחב (כאשר כ-70% מהחנויות כבר יהיו פתוחות והשאר בשבועיים הקרובים).

מתחם הסוהו (SOHO), שהוקם על ידי אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום בהשקעה של כ-300 מיליון שקל, ממוקם בצומת פולג, בצמוד לאיקאה (החנות הראשונה של הרשת השבדית בישראל). הוא משתרע על שטח של כ-27 אלף מ"ר וכולל 4 קומות מסחר, 4 קומות משרדים, סופרמרקט ו-3 קומות חניון תת קרקעי עם כ-600 מקומות חניה.

למרות קרבתו לענקית הריהוט, מדגישים היזמים כי המתחם יהווה השלמה לאיקאה ולא תחרות, משום שהוא פונה לא רק לצרכן הסופי אלא גם לאדריכלים ומעצבי פנים, ומציע מותגי עיצוב שמאופיינים במחירי ביניים ומעלה (לעומת איקאה שמציעה מחירים זמינים יותר).

בין היתר מדובר ברשתות כמו שמרת הזורע, שטיחי צמר, SHVIRO ריהוט גן, אסף רהיטים, המזרונאים, יעד פרזול, Simplywood, RIVIERA, שוורץ הום קולקשן, SIMMONS, פלאש תאורה, BRASS, חשמל נטו, pick a chair, אמבטנט, גלאמר דיזיין, עידן כורסאות, סינמה מזנוניםRepublica Italiana ואחרים.

הדמיית פרויקט סוהו. evolve media,
פרויקט סוהו בנתניה/evolve media
מתחם סוהו. יעקב חלמיש,
כך נראה הפרויקט הבוקר/יעקב חלמיש

יזם המתחם הקים את מתחם איקאה הסמוך

המתחם, שעל תכנונו הופקד אדריכל רמי וימר, כולל בקומת הקרקע רשתות מזון מהיר ומסעדות, בהן לחם ארז, קפה לנדוור, אגאדיר, טוני ווספה, NAGISA SUSHI, BIGA, FAT VINNY, ליליס פטיסרי, חומוס אהרל'ה, גלידריה EMILIA ועוד. רשת סטופ מרקט הקימה במתחם סופר בשטח של כ-3,500 מ"ר וכן במקום יוקם סניף של בנק מזרחי.

בקומות הקרקע שוכרות הרשתות את החנויות במחיר ממוצע של 180-250 שקל למ"ר מדי חודש בקומת הקרקע; ובטווח מחירים של 100-130 שקל למ"ר מדי חודש בקומה העליונה. קומות המשרדים מכורות במחיר של 100-200 של למ"ר עבור משרדי רואי חשבון, עריכת דין ועוד.

לדברי יניב אפרים, מיזמי הפרויקט ומי שגם הקים את מתחם איקאה, "בזכות התמהיל הברור, הלקוחות ימצאו אפשרויות רבות ומגוונות של מותגים מהקטגוריות המובילות בעולם העיצוב ואבזור הבית, ובמקביל יוכלו ליהנות מהיצע רחב של מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה". על השאלה כיצד יתמודד המתחם עם התחרות בשופינג אונליין השיב אפרים כי הצרכן הישראלי מעדיף לשלב קניות אונליין עם ביקור בחנויות הפיזיות, ובענף הריטייל מבינים את המגמה הזאת.

"ה-SOHO יהיה המקום שאדריכלים, מעצבי פנים, שוחרי עיצוב וכלל הצרכנים יראו בו בית בזכות חוויית הקנייה החדשנית, המקיפה והרחבה. השילוב של מתחם שלם לעיצוב לצד איקאה הופך את המקום לעוגן מרכזי וייחודי בארץ", הוא מסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully