וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי שביט: "הישראלים לא מבינים שהם מבזבזים כסף בחו"ל"

16.5.2018 / 13:30

בעלי המשביר לצרכן אינו רואה בקניות באינטרנט איום על הכוח הצרכני של רשת הכולבו, המציינת 70 שנות פעילות, ומסביר שדווקא השופינג בחו"ל מייקר לנו את הכיס. בהשקת מותג האופנה הצרפתי "מורגן" הוא מסביר בראיון לוואלה! עסקים למה אצלו יותר משתלם

מורגן במשביר לצרכן. יח"צ חו"ל,
"חנות בתוך חנות". מורגן במשביר לצרכן/יח"צ חו"ל

בתקופה האחרונה מתלוננים בעלי רשתות קמעונאות, גדולות כקטנות, על התחרות מול המגמה ההולכת וגוברת של קניות באינטרנט. אבל דווקא מי שמציין בימים אלה 70 שנות פעילות, אינו רואה במגמה הזאת תחרות - להיפך. בשיחה עם וואלה! עסקים מספר רמי שביט, מנכ"ל ובעלי רשת המשביר לצרכן, כי מגמת השופינג אונליין אינה מהווה איום על הכוח הצרכני של רשת הכולבו.

"נכנסנו לפרסום אגרסיבי בדיגיטל, האינטרנט מקדם לנו את המכירות. הבאנו לכאן אופנת ילדים כי הורים רבים קונים בגדים לילדיהם ברשת. הבעיה שלנו היא פחות קניות באינטרנט", מספר שביט במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (רביעי) בסניף המשביר בקניון הגדול בפתח תקווה, לרגל השקת מותג האופנה הצרפתי "מורגן" שמגיע לישראל.

הבעיה האמיתית, ממשיך שביט, נעוצה דווקא בהסכם שמיים פתוחים - הסכם חיובי לכל הדעות, שהצליח להוזיל את עלויות הטיסות לחו"ל. "נוצר מצב שבו אנשים טסים לחו"ל כדי לקנות, אבל הם לא בודקים את המחירים. הם מבזבזים שם כסף ואנחנו רואים ירידה בכניסות לקניונים בשיעור של כ-20% בממוצע. זאת ירידה כואבת ואנחנו צריכים לפתות אותם להיכנס אלינו. אנחנו גוף קמעונאי גדול שמתמודד עם זה, אבל זה תהליך - הדרך היא לייצר חוויה עבור הצרכן שמגיע אלינו", הוא מסביר.

רמי שביט בעלים המשביר לצרכן. יח"צ,
"אנשים טסים לחו"ל כדי לקנות - אבל לא בודקים מחירים". בעלי רשת המשביר לצרכן, רמי שביט/יח"צ

מותג האופנה פשט את הרגל לפני 16 שנה - וכעת חוזר לישראל

"אני בעצם החנות היחידה בקניון שהיא מולטי ברנד - כל שאר החנויות הן מונו ברנד. בישראל יש כ-300 קניונים ורק כ-10 קניונים מובילים. כמעט אין אפשרות לפתוח חנות כי העלויות כל כך גבוהות - ראינו את זה עם פוראבר טוונטי וואן"

אחת הדרכים של שביט להתמודד עם הירידה בכניסות לקניונים היא באמצעות חנויות בשיטת "שופ אין שופ" (חנות בתוך חנות). "אני בעצם החנות היחידה בקניון שהיא מולטי ברנד - כל שאר החנויות הן מונו ברנד", הוא אומר, ומתכוון לכך שבית כולבו יכול להכיל מגוון של מותגים, בניגוד לחנות של מותג אחד. "בישראל יש כ-300 קניונים ורק כ-10 קניונים מובילים. כמעט אין אפשרות לפתוח חנות כי העלויות כל כך גבוהות - ראינו את זה עם פוראבר טוונטי וואן", הוא מוסיף ומתייחס לרשת האמריקאית שנאלצה לאחרונה לסגור חנויות.

לפיכך השיק היום שביט את המותג הצרפתי, שאגב כבר לפני כ-16 שנה הגיע לרשת המשביר לצרכן, אולם נאלץ לסגת בעקבות פשיטת רגל וכעת הוא חוזר לישראל. "מותג האופנה הבינלאומי מורגן ממשיך לחזק את האסטרטגיה השיווקית של המשביר שאנחנו מובילים", הוא אומר, "המסר הוא 'המותגים חו"ל - המחיר משביר'".

מורגן (MORGAN) הוא מותג ותיק בצרפת ומוכר בעיקר באירופה, אשר נוסד ב-1947 ועיקר פועלו היה ייצור, שיווק ומכירה של לבני נשים והלבשה תחתונה. ב-1967 הרחיב את פעילותו לתחום הלבשת הנשים, וכיום מחזיק למעלה מ-1,000 נקודות מכירה ב-50 מדינות באירופה ואסיה.

קבוצת באומניור שמחזיקה במותג מתמחה בייצור, שיווק ומכירה של טקסטיל ופריטי אופנה ולה 5 מותגי אופנה נוספים:Vib's, BONOBO BREAL, CACHE CACHE, SCOTTAGE הנמכרים ביותר מ-2,600 חנויות ברחבי העולם. מחזור המכירות של הקבוצה עומד על 1.466 מיליארד אירו. המחירים של המותג, שמציע פריטי אופנה, נעים מ-89.90 שקלים ועד 559.90 שקלים.

מורגן במשביר לצרכן. יח"צ חו"ל,
מותג ותיק בצרפת. אופנת מורגן במשביר לצרכן/יח"צ חו"ל
מורגן במשביר לצרכן. יח"צ חו"ל,
המותג מורגן במשביר לצרכן/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully