וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקנה תמכור משקפי שמש ב-50 שקלים בלבד ברשת yellow

22.5.2018 / 9:00

רשת חנויות האופטיקה מרחיבה את אחיזתה בחנויות הנוחות ותחל למכור משקפי שמש ברשת של חברת פז, כשנה לאחר שהחלה לשווק משקפי ראייה מוכנים ברשת מנטה של דלק

אופטיקנה מוכרת משקפי שמש בחנויות yellow. (צילום: יח"צ),
אופטקינה ברשת yellow/(צילום: יח"צ)

מהלך אסטרטגי חדש של רשת חנויות האופטיקה "אופטיקנה" מבקש להוזיל את משקפי השמש ולהפוך את המוצר לנגיש יותר. לוואלה! עסקים נודע כי לקראת עונת הקיץ, הרשת תחל למכור החל מהיום (שלישי) מותג פרטי של משקפי השמש. מדובר במותג שפותח במיוחד עבור המדף המוזל של חנויות הנוחות ותחילה הוא ימכר בתחנות yellow של חברת פז תמורת 50 שקלים.

המשקפיים מיוצרים בסין וימכרו תחת הליין "אופטיקנה אקספרס". מדובר בתוכנית ראשונה מסוגה ברשת, שעד כה לא שיווקה את מוצריה מחוץ לחנויות. המוצר החדש מצטרף לליין משקפי הקריאה המוכנים שנמכרים מזה כשנה בתחנות "מנטה" של חברת דלק.

לדברי מנכ"ל אופטיקנה, אלרועי תורג'מן, למרות המחיר - איכות המשקפיים אינה נופלת משאר המוצרים ברשת. "מדובר במוצר הזול בקטגוריה", הוא מודה ומוסיף כי משקפי שמש רבים בתעשייה מיוצרים בסין. "גם המותג של קרולינה למקה מיוצר בסין ונמכרה במחיר גבוה פי 5", הוא טוען.

אופטיקנה מוכרת לראשונה משקפי שמש בחנויות נוחות ב-50 שקל. (צילום: יח"צ),
אופטיקנה אקספרס. המותג הפרטי/(צילום: יח"צ)

לדברי תורג'מן, בעבר מכרו ברשת מותג זול, אולם הוחלט כי הוא אינו מתאים לחנויות עצמן ולכן הפנייה לתחנות הדלק. "חנויות הנוחות הן שוק בצמיחה עם פוטנציאל לא ממוצה, ואנחנו מקווים להגיע לעד 300 נקודות", הוא מסביר.

לדברי שי דגן, מנהל רשת Yellow, "שיתוף הפעולה עם רשת אופטיקנה והשקת ליין משקפי שמש ייחודי הוא צעד נוסף בהענקת חוויה צרכנית עדכנית ועשירה בחנויות הנוחות, והגדלת סל המוצרים שהרשת מספקת ללקוחותיה".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully