וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החקלאות: אחתום על העלאת מחירי מוצרי החלב אם שר האוצר יחתום

23.5.2018 / 14:00

בדיון בוועדת הכספים על הסכנה למחלבות, ציין השר אורי אריאל כי אם משה כחלון יחליט שזה הצעד הנכון - הוא לא יעכב זאת. יו"ר הוועדה, משה גפני: "דורש תוך שעה תשובה"

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ושר התיירות אורי אריאל. צילום סטילס: ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
שר החקלאות, אורי אריאל/מערכת וואלה!, צילום סטילס: ראובן קסטרו

האם מוצרי החלב צפויים להתייקר? בוועדת הכספים של הכנסת התקיים היום (רביעי) דיון סוער בנושא פיקוח ודיווח על ביצוע תקציב משרד החקלאות ופיתוח הכפר, ובעניין קיצוץ במכסות המים לחקלאות, בהשתתפות שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל. במהלך הדיון הוצפו בעיות שונות בתחום החקלאות בישראל ובתחומים הסמוכים.

בין היתר, דנו הנוכחים בהעלאת מחירי החלב - על רקע סכנה לקיום המחלבות; והשר הצהיר שהוא מוכן לחתום על המהלך, אך הוא ממתין להצהרה מצד שר האוצר, משה כחלון, שגם הוא ייתן את חתימתו. מנגד, נטען כלפי השר כי גם הוא אחראי לעיכוב. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, דרש בתוך שעה תשובה משר האוצר האם הוא יחתום על המהלך, במידה ששר החקלאות יעשה זאת.

השר אריאל הזכיר כי ועדה קבועה במשרד האוצר, בה חבר גם משרד החקלאות, החליטה לפני פסח שראוי להעלות את מחירי מוצרי החלב ב-3.7%: "הוועדה הגישה את המסקנות אלי ואל שר האוצר, אני חושב שלא נכון להעלות את מחירי המוצרים המפוקחים ותחת זה לפצות את המחלבות. פניתי פעמיים לשר האוצר ופעמיים ולא קיבלתי תשובה. אני לא מעכב חתימה, ברגע שתהיי הסכמה עם שר האוצר אחתום. לא אהיה זה שאחתום ויגיד השר מנעתי את העלאת המחירים".

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully