וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם שיאפשר לשלוח חבילות לחיילים ב-4 שעות בלבד

24.5.2018 / 11:15

תשכחו מנסיעות ארוכות של ההורים לבסיס עם קופסאות אוכל: רשת חנויות הנוחות לחיילים "כוורת" מיישרת קו עם טרנד הקניות ברשת - והשיקה אתר גם לחיילים המוצבים בנקודות מרוחקות. אבל יש כוכבית גיבוי: לדברי החברה, המשלוח יגיע "לכל היותר עד 4 ימי עסקים"

חבילות לחיילים תוך 4 שעות. (צילום: יח"צ),
משלוח תוך 4 שעות. כוורת/(צילום: יח"צ)

תשכחו מנסיעות ארוכות של ההורים לבסיס עם קופסאות אוכל, או המתנה ארוכה לחבילות לחיילים מגני הילדים: רשת חנויות הנוחות לחיילים "כוורת" של העמותה יחד למען החייל, מיישרת קו עם טרנד השופינג אונליין - והחל מהשבוע מאפשרת משלוחי ציוד לבסיסי צה"ל תוך 4 שעות בלבד.

האתר המקוון שעלה בתחילת השבוע לאוויר נגיש לכלל הציבור, זאת בניגוד לחנויות הרשת, הממוקמות בבסיסים צבאיים ומיועדות לחיילים בלבד. למרות זמן המשלוח הקצר, יש כוכבית: בחברה מציינים כי המשלוח לכל היותר יגיע עד 4 ימי עסקים מרגע הזמנת החבילה, כך שצריך לקחת את זה בחשבון.

כדי להגיע לבסיסים המרוחקים ביותר, הרשת הציבה מרכזי הפצה ברחבי הארץ - בצפון, במרכז ובדרום, במטרה להנגיש את השירות גם לחיילים המשרתים בנקודות מרוחקות ללא חנויות של הרשת. עלות המשלוח 10 שקלים, ללא הגבלת כמות או סכום. השולח יקבל הודעת סמס עם הגעת החבילה לבסיס.

האתר החדש מוכר מזון ומשקאות, קוסמטיקה, טואלטיקה, מוצרי חשמל, מוצרי סלולר חשמל, טקסטיל, טיולים, נסיעות ועוד. לדברי מנכ"ל רשת כוורת, צביקה גולדנברג, בימים אלה נבחנים שיתופי פעולה נוספים: "אנו בוחנים כל העת שיתופי פעולה עם חברות ומותגים מובילים, במטרה להציע לחיילינו מוצרים נחשקים במגוון תחומים, בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים", אמר.

ש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully