וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקבוק השקוף של קוקה קולה שמטריף את היפנים

לפי דיווח באתר החדשות האמריקאי הביזנס ג'ורנל, ענקית המשקאות השיקה ביפן משקה זירו חדש "קוקה קולה קליר" - הפעם ללא הצבע השחור המוכר, אבל עדיין עם ממתיק וקפאין

ענקית המשקאות קוקה קולה ממשיכה להתחדש - וקהל הלקוחות היפני הוא הראשון שזוכה להתנסות במוצרים החדשניים שלה. על פי דיווח באתר החדשות האמריקאי "הביזנס ג'ורנל", הזרוע היפנית של החברה השיקה באחרונה גרסה שקופה למשקה הזירו - "קוקה קולה קליר". המשקה, שאינו מכיל קלוריות, כלל כולל בתוכו מעט לימון, ממתיקים מלאכותיים וקפאין. לדברי החברה, פיתוחו של המשקה ארך שנה.

"קוקה קולה היא אייקון מאז הקמתה בשנת 1886, וקרמל היה חלק משמעותי בטעם הנהדר של המשקה ובצבעה הייחודי", נכתב בהודעת החברה, "על מנת ליצור משקה שקוף, שקלו המומחים בחברה שימוש בטעמים ומרכיבים רבים - ואחרי ניסיונות רבים ובחינה של 50 משקאות שונים הגענו למתכון של קוקה קולה קליר".

ההשקה מתרחשת, כאמור, ביפן בלבד בינתיים - וזה לא מקרי. הזרוע המקומית ידועה בשאיפתה לחדשנות, ורק בשנת 2016 השיקה לא פחות מ-100 מוצרים חדשים לשוק. בשנה שעברה שווק המשקה "קוקה קולה פלוס" - שילוב של קולה וקפה; לצד המשקה "קוקה קולה אפרסק" ששווק למדינות נוספות וכן "קוקה קולה לימונדה קפואה" - משקה קפוא באריזה לחיצה. לפני כחודש שיחררה החברה לראשונה גם משקה אלכוהולי - "קוקה קולה למון-דו", המכיל 3%, 5% או 7% אלכוהול.

"הלקוחות דורשים גם טעם נהדר וגם חדשנות", ציינה החברה בהודעה שפורסמה בדיווח, "לקוקה קולה יש מסורת של אספקת מוצרים חדשים העונים לצורכי הקהל היפני ומרחיבים את השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully