וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים שילם 200 אלף שקל לסרטון עם הטורטלים

1.7.2018 / 17:00

בערב עובדים מצטיינים שנערך בשבוע שעבר בהשתתפות אמנים ושחקנים, שבו הושקעו לא פחות מ-4 מיליון שקל, זכו העובדים גם לצפות בקליפ הומוריסטי שבו כוכבי תוכנית "ארץ נהדרת" פרגנו למנכ"ל אריק פינטו. "אני רוצה להגיד לך שאתה מנכ"ל על. יא מלך"

קטע מתוך ארץ נהדרת, הטורטלים, אסי כהן, אבא טורטל כקבצן. צילום מסך
חי טורטל/צילום מסך

בנק הפועלים שילם 200 אלף שקל להפקת סרטון הומוריסטי בכיכובם של בני משפחת טורטל מארץ נהדרת. כפי שנחשף היום (ראשון) בדה מרקר, מדובר במערכון שבו משתתפים השחקנים אסי כהן ועלמה זק, כוכבי התוכנית הסאטירית "ארץ נהדרת", יחד עם מנכ"ל הבנק, אריק פינטו. המערכון הוצג באירוע של הבנק.

הסרטון הוקרן בערב סגור לעובדי הבנק, ובו חולקו פרסים לעובדים מצטיינים. האירוע התקיים ביום רביעי בערב בלטרון, והבנק השקיע בערב כולו כ-4 מיליון שקל. הערב הונחה על ידי עוז זהבי וקורין גדעון, והופיעו בו ריטה ומשי קליינשטיין, אמיר דדון ואמנים נוספים.

בסרטון אמר כהן בדמות של חי טורטל: "אני רוצה להגיד לך שאתה מנכ"ל על. יא מלך, יא נסיך, יא יא שובר לבבות, יא מנחוס, יא אלוף המסלול יא כרזימטי, יא סטרייט, יא איש מחונן, יא מנצח את ה-CRM". במערכון הטורטלים הופכים לבעלי השליטה בבנק, לאחר שחי טורטל ממנה את עצמו למנכ"ל משותף ומשנה את שמו של הבנק ל"בנק הטורטלים".

עוד אמר כהן בדמות של טורטל: "בנק הפועלים וכל מה שיש בתוכו, כל היעדים, כל הרווחים, כל הדן חסכן, עוברים להיות בניהול שלי -הכל הולך להשתנות, ובאופן רשמי אני יכול להגיד שכל מה שיש למנכ"ל הבנק יש לי. אני יכול לקנות אותך, אני יכול לקנות אותך ואותך ואותך. אני יכול לקנות את כל המכוניות, אני יכול למזג כל סניף שבא לי".

הסרטון שהוקרן באירוע בנק הפועלים (מקור: דה מארקר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully