וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי שקלים במתנה: הרשימה הסודית של תקציבי השי לחג

4.7.2018 / 8:00

ראש השנה חל אמנם רק עוד כחודשיים וחצי, אבל מרוץ התלושים לחג כבר החל: על פי סקר שערכה חברת ועדים, שהגיע לידי וואלה! עסקים, ועדי העובדים יוציאו למעלה מ-4 מיליארד שקל על מתנה. מי עומד בראש הרשימה ואילו עובדים יקבלו רק 100 שקל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תווי קנייה של תו הזהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב ראש השנה יחול אמנם רק עוד כחודשיים וחצי, אולם יושבי ראש ועדי העובדים בארץ כבר החלו במרוץ אחר המתנות לחג. הבוקר (רביעי) נפתח בגני התערוכה יריד ועדי העובדים של חברת ועדים, המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית-חברתית של ועדי העובדים בישראל. ביריד מציגות כ-300 חברות שישווקו רעיונות והצעות לשי לחג, לצד מוצרים ושירותים לבית ולמשפחה. ביריד צפויים לבקר למעלה מ-3,000 ועדי עובדים, מנהלי משאבי אנוש וקנייני רכש מוסדיים.

סקר של חברת ועדים שנערך לרגל היריד, מלמד כי ועדי עובדים והנהלות יוציאו השנה למעלה מ-4 מיליארד שקל על רכישות סביב השי לחג. השי הממוצע לעובד הוא בין 650-890 שקל, בעוד שהמנהלים הבכירים יקבלו בממוצע בין 5,000-7,000 שקל. למרות שהסקר מקיף מעל 1,000 ארגונים, חשוב לציין שלא כל העובדים בארגונים המשתתפים בסקר הם חברי הוועד. כמו כן, בחלק מהארגונים פועלים מספר ועדים במקביל, והנתונים בסקר הם חישוב הממוצע בין הוועדים באותו הארגון. הנתונים מבוססים על דיווחי יו"ר הוועדים, והסכומים אינם משקפים בהכרח את המתנות שיקבלו כל עובדי הארגון.

1,400-1,500 שקל במתנה

אז כמה מקבלים במקומות העבודה המאורגנים ברחבי הארץ? את השי היקר ביותר יקבלו השנה עובדי משרד הביטחון. הסכום הממוצע של התלוש אותו יקבלו בארגון עומד על 1,500 שקל. עובדי חברת טבע גם כן במקום גבוה ברשימה, עם 1,400 שקל בממוצע. גם עובדי חברת אדמה מכתשים ואי די אי טכנולוגיות יקבלו בין 1,400-1,500 שקל. שי לחג בגובה של 1,200-1,100 שקלים יקבלו עובדי הבנק הבינלאומי, התעשייה האווירית, חברת החשמל, בנק ירושלים ומועצה אזורית גזר.

סכום של 1,000 שקל יקבלו עובדי רשות שדות התעופה, משטרת ישראל, בנק מזרחי טפחות, רכבת ישראל, מקורות, בית החולים וולפסון, אליאנס, פריגו ישראל, מבטחים, בנק הדואר, מפעלי תובלה ובנק הפועלים. שי לחג בסכום של 900-950 שקלים יקבלו עובדי נציב שירות המדינה, תנובה, עיריית הרצליה, אלטשולר שחם ועשות אשקלון נשר.

שי בסכום של 890-800 שקלים יקבלו עובדי מפעל הפיס, הקרן הקיימת, מחלבת טרה, בינת תקשורת ומחשבים, מרכז רפואי איכילוב, משרד הכלכלה, איסכור, מועצה מקומית אלפי מנשה, מרכז רפואי שערי צדק ויקב רמת הגולן.

עוד באותו נושא

2,300 שקל: נחשפה רשימת שיאני השי לחג בפסח השנה

לכתבה המלאה
שי לראש השנה לעובדים. חברת ועדים,
גובה שי לחג/חברת ועדים

כמה יקבלו גמלאי המשטרה?

"שוק השי לחג הוא שוק צומח שכן לא רק תקציבי השי גדלים אלא גם מעגל מקבלי השי מקרב העובדים מתרחב מחג לחג", אמר יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים. "השנה יקבלו שי לחג כ- 3 מיליון עובדים"

שי לחג בסכום של 750-700 שקלים יקבלו עובדי מכון התקנים הישראלי, עובדי קופת חולים מאוחדת, פלרם, מלון שרתון תל אביב, עמיגור, מעון טללים דימונה, משרד ראש הממשלה, הסתדרות עובדים לאומית ושטראוס מים.

שי לחג בסכום של 650-600 שקלים יקבלו עובדי עיריית תל אביב, האוניברסיטה העברית, המועצה האזורית באר טוביה, E.C.I, רפאל, ארגון עובדי צה"ל, EY (ארנסט אנד יאנג), כרטיסי אשראי לישראל, אל אופ, אלישרא, מהדרין תנופורט ואורביט.

שי לחג בסכום של 550-500 שקלים יקבלו עובדי בית החולים שיבא, עיריית כפר סבא, הטלוויזיה החינוכית, המועצה לצרכנות, עיריית נס ציונה, ש.ל.ה שירותי רפואה, כלל ביטוח, הרשות הארצית לכבאות והצלה ושירותי בריאות כללית.

שי לחג בסכום של 450-400 שקלים יקבלו עובדי בית החולים קפלן רחובות, אלקטרה, כאן תאגיד השידור הישראלי, סלקום, אסם, עיריית רמת גן, אל על, אגד, זארה ישראל, אוניברסיטת אריאל, בזק און ליין, קבוצת אמן ושלמה סיקסט.

שי לחג בסכום של 350-300 שקלים יקבלו עובדי תע"ש, ווישיי ישראל, Ampm, שחל, המכללה האקדמית הדסה, נעמת וטיב טעם.

שי לחג בסכום של 250-200 שקלים יקבלו עובדי yes, סנמינה, מנורה מבטחים פנסיה וגמל, מכון טכנולוגי חולון, תדיראן ומיברג. ושי לחג בסכום של 100-150 שקלים יקבלו עובדי דן תחבורה, גמלאי משטרה, ארץ הצבי והמועצה מקומית כפר שמריהו.

"שוק השי לחג הוא שוק צומח, שכן לא רק תקציבי השי גדלים - אלא גם מעגל מקבלי השי מקרב העובדים מתרחב מחג לחג", אומר יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים שערכה את הסקר. "השנה יקבלו שי לחג כ-3 מיליון עובדים, שהם 75% מכוח העבודה במשק. עונת חגי תשרי דורשת היערכות מקדימה של הוועדים, זהו כוח שוק משמעותי. תנועת הלקוחות בחנויות בתקופת החגים מושפעת משמעותית מפעילות הוועדים והשי לחג. המשק כולו מושפע מכך במיוחד בתקופות האטה".

לדבריו, ועדי העובדים מנצלים את תקופת הרכישות סביב תעשיית השי לחג כדי לשדרג את העסקאות עבור העובדים. "בנוסף לשי, בוועדים מנסים להשיג גם דילים טובים למוצרים ושירותים מבוקשים, כגון מכשירי חשמל, מכשירי אלקטרוניקה, נופשים מסביב לעולם ואף כלי רכב", הוא מסכם.

שי עובדים לראש השנה - הרשימה המלאה. חברת ועדים,
שי לחג - הרשימה המלאה/חברת ועדים
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully