וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון תבצע משלוחים חינם עד הבית לישראל

6.7.2018 / 18:30

המבצע תקף ברכישה של 80 דולר ומעלה על מוצרים של אמזון בלבד. המשלוחים מגיעים לישראל ומדינות ספורות נוספות. "המבצע אטרקטיבי בעיקר למוצרים שהנפח שלהם גדול"

משאית של אמזון. ShutterStock
אמזון/ShutterStock

כשברקע אמזון עושה את צעדיה הראשונים לתוך הכלכלה הישראלית, גולשים ערניים הבחינו היום (שישי) בצהריים באפשרות לשלוח מוצרים חינם לישראל ברכישה מעל 80 דולר. המבצע הוא של אמזון גלובל ונוגע למוצרים של אמזון בלבד. המבצע תקף למשלוחים לישראל ומדינות נוספות. זמן המבצע אינו ידוע בשלב זה.

בני בוחניק, מנהל קבוצת הפייסבוק "כזה אני רוצה", העוסקת בייבוא אישי אונליין מחו"ל, רכש לפני שעות ספורות מוצרים דרך אמזון. כשהגיע לעמדת התשלום, גילה להפתעתו שאין חיוב על המשלוח. הוא התקשר לשירות הלקוחות של אמזון בארצות הברית, לוודא שלא מדובר בבאג, שם אימתו את שמצא.

"יש תקלות, גם באמזון. באגים למשל, או מוצרים שנופלים בין הכיסאות. בהתחלה חשבתי שמדובר בתקלה", אמר בשיחה עם וואלה! עסקים. "בדקתי עוד כמה מוצרים, המשלוח חינם. התקשרתי לשירות הלקוחות של אמזון בארה"ב, שם אישרו שאכן יש מבצע. חשוב להגיד, המבצע אטרקטיבי בעיקר למוצרים שהנפח שלהם גדול".

פוסט על משלוח חינם באמזון. צילום מסך
הפוסט בקבוצת הפייסבוק "כזה אני רוצה"/צילום מסך

את הדברים העלה בקבוצת הפייסבוק שבניהולו, "אישית אני עדיין לא מאמין. אני איתם בשיחות כבר שעה אבל הם מתעקשים", כתב והוסיף מידע על פרטי המבצע: "המשלוח איטי יותר מהסטנדרט. לא כל המוצרים זכאים". עוד שיתף שבשנה שעברה פרסם בקבוצה שלו המונה קרוב ל-50 אלף חברים, מבצע משלוחים חינם של טרגט. כזכור החברה חזרה בה מהמבצע אחרי עומס אדיר של משלוחים לישראל.

"הייתי ב"סרט" הזה בדיוק לפני שנה", הוסיף. "קיץ שעבר עם אירוע טרגט, שגרם לי כאב ראש אדיר ועוגמת נפש גדולה... ולכן משעות הצהריים המוקדמות אני בשיחות טלפון ובדיקות חוזרות כדי לוודא שהכל תקין. התאפקתי שעתיים עד שהרצנו כמה הזמנות, הנציגים בדקו, חזרו אליי, העלו נציג אחראי ועוד... קדימה ואחורה 3 פעמים. ועוד שיחות... אישית קשה לי להאמין - יש פה עלויות גבוהות שנספגות וזה מהלך 'משנה חוקים' לחלוטין. ולכן אני מאוד זהיר והיה לי חשוב לבדוק שוב ושוב. אמזון זה לא טרגט זה ברור אבל זה עדיין חשוב וגדול מדי מכדי לא לבדוק ב-7 עיניים. הזוי. אבל הם מתעקשים והתעקשו כמה פעמים - 'הכל תקין. תהנה'", כתב

סייע בהכנת הכתבה: מייקי לוי

פוסט על משלוח חינם באמזון. צילום מסך
הפוסט בקבוצת הפייסבוק "כזה אני רוצה"/צילום מסך
seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully