וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הגיוס: כמה עולה לקנות ציוד בחנויות לחיילים

31.7.2018 / 8:30

הגיוס לצה"ל מהווה הוצאה לא מבוטלת לחיילים הטריים ולמשפחותיהם. סקרנו 4 רשתות המחזיקות מוצרים לחיילים ובדקנו - כמה עולה להתגייס. וואלה! עסקים נמתחת להקשב

מערכת וואלה!

(בווידאו: כתבת הצרכנות של וואלה! NEWS, יעל געתון, מדווחת במהדורה המרכזית על מחירי מוצרי החיילים בחנויות השונות)

לפני קצת יותר מחודש הסתיימה שנת הלימודים בבתי הספר התיכוניים ומחזור נוסף של תלמידים החל מגשש דרכו לעבר צבא ההגנה לישראל. לצד ההתרגשות הגדולה, הדילמות והחשש הברור, עומדות המשפחות והמועמדים לשירות בפני הוצאה כלכלית משמעותית. אמנם צה"ל מספק חלק מהציוד ומסייע ברכישת פריטים מסוימים ועדיין - מדובר בסכומים לא מבוטלים.

אז איפה כדאי לקנות חולצות קצרות? כמה עולה מגבת ומי מוכר את הבוקסר הזול ביותר? ערכנו השוואה בין 4 רשתות המוכרות מוצרים לחיילים: H&O, כוורת, ריקושט ו-YOH. במסגרת הבדיקה נדגמו 5 פריטים מתוך רשימת הציוד למתגייס כפי שהוצגה באתר מתגייסים: חולצה קצרה, שק כביסה, מגבת, ערכת צחצוח נעליים ומכנסי בוקסר.

מחירי הפריטים נבדקו באתרי הסחר המקוון של הרשתות והם נכונים ליום הבדיקה בלבד ואינם כוללים הנחות חברי מועדון, מבצעים, הטבות של חברות האשראי השונות ודמי משלוח. המותגים אינם זהים בין הרשתות, לכן בכל רשת נבחר הפריט הדומה ביותר ובהעדרו, הפריט הזול ביותר. כמו כן פערי המחיר עשויים להצביע על הבדלים בגודל המוצר ומיתוגו.

רשימת ציוד מאתר מתגייסים. צילום מסך מתוך אתר מתגייסים, צילום מסך
רשימת הציוד למלש"בים/צילום מסך, צילום מסך מתוך אתר מתגייסים

מי מוכר את שק הכביסה היקר ביותר?

אז כמה עולה חולצה קצרה? ברשת YOH המחיר לחולצה קצרה בצבע חאקי הוא 17 שקל, והוא הנמוך מבין הרשתות. במקום השני רשת כוורת המוכרת טישרט בצבעים שחור, לבן וחאקי ב-25 שקל. אחריה רשת H&O המוכרת מארז של 6 חולצות ב-199.90 שקל כלומר כ-33 שקל ליחידה. המחיר בריקושט לחולצה בודדת הוא היקר בקטגוריה, 40 שקל לפריט, אולם הרשת מאפשרת לרכוש מארזים המוזילים את המחיר משמעותית. כך למשל 4 חולצות חאקי נמכרות ב-99 שקל, כלומר כ-25 שקל ליחידה ומארז 3 חולצות לבנות עולה 99 שקלים, כ-33 שקל ליחידה כמו כן, בימים אלה רשת ריקושט מעלה אתר סחר חדש ובו מחירים מעודכנים לקנייה אונליין.

שקי כביסה אולי נראים כמו מוצר שולי, אולם הם חיוניים לשמירה על הסדר בתיק העמוס. מחיר המוצר משתנה בהתאם לגודל ולחומר ממנו הוא עשוי. המוצר הזול ביותר נמכר ב-H&O, שק כביסה עשוי רשת ומחירו 12.90 שקלים. רשת YOH במקום השני, מחיר שק רשת 13.50 שקלים. הרשת מציעה מגוון מוצרים בהם שק כביסה עשוי קנבס ומחירו 14.50 שקלים. שק דומה עשוי פוליאסטר נמכר ברשת ריקושט במחיר 19.90 שקלים. גם כאן מגוון הדגמים והגדלים משפיע משמעותית על המחיר. בבדיקה באתר הסחר של רשת כוורת לא נמצא מוצר רלוונטי נכון ליום הבדיקה.

עוד ברשימת הציוד - מגבת. יש מי שמביא מהבית משומשת, אחרים יעדיפו לקנות חדשה. עבור האחרונים, חשוב לדעת שגם כאן הגודל והייעוד משפיעים משמעותית על המחיר ולא בכל רשת נמכרות מגבות לכל השימושים. כך למשל רשת כוורת מוכרת מגבת רחצה של כיתן בגודל 140/70 במחיר 45 שקל, ואילו ברשת ריקושט מדובר במגבות שטח ומחירן 59 שקל למגבת קטנה ו-99 שקל למגבת בגודל 150/80.

ברשת YOH מגבת שטח מיקרופיבר ורודה בגודל 120/60 עולה 19.50 שקלים ואותה המגבת רק בצבע ירוק, עולה 45 שקל. שני המוצרים נמכרים במבצע כרגע ומחירם 14.50 שקלים ו-17.50 שקלים בהתאמה. לרשת גם מגבת רחצה של ורדינון בגודל 170/30 במחיר 89 שקל אולם כעת היא במבצע ונמכרת ב-39 שקל. רשת H&O מוכרת מגבת אחת בלבד בקטגוריית החיילים, מגבת דריי פיט בנרתיק במחיר 39.90 שקלים.

עוד באותו נושא

פערים של 100% בין הרשתות: מי מוכר את קרם ההגנה היקר במשק?

לכתבה המלאה
השוואת מחירי מוצרים לחיילים. מערכת וואלה!
השוואת מחירי מוצרי חיילים/מערכת וואלה!

לא תמיד משתלם: חשבו את המחיר ליחידה בכל מארז

סל קניות צנוע עשוי להגיע למאות שקלים, וזה עוד לפני הוצאות על מוצרי הגיינה ועזרה ראשונה, נשנושים ודמי כיס. אז איך בכל זאת חוסכים עלויות? התאימו את השימוש לציוד הרלוונטי, בדקו האם הוא קיים במלאי ועל תתפשרו על מוצר אחר, זה עלול לעלות ביוקר

ומה לגבי מכנסיים קצרים? המחיר הנמוך ביותר הוא ברשת כוורת. בוקסר עולה ברשת 14.90 שקלים. רשת YOH במקום השני, בוקסר עולה 15 שקל. רשת ריקושט ו-H&O מוכרות מארזים. H&O מוכרת מארז של 4 יחידות ב-119.90 שקלים, כלומר כ-29.90 שקלים ליחידה, ואילו רשת ריקושט מוכרת 3 יחידות ב-99 שקל, כלומר 33 שקל ליחידה.

ערכת צחצוח הנעליים נמכרת ברשתות השונות במארז אבל גם כפריטים בודדים ואילו רשת ריקושט כלל אינה מחזיקה מוצרים רלוונטים באתר הסחר המקוון נכון ליום הבדיקה. אז מי מוכר את המארז הזול ביותר? ברשת YOH מברשת ומשחת נעליים אדומה במיכל 100 גר' עולים 15 שקל ואילו משחה שחורה ומברשת נמכרות במחיר מבצע של 10 שקלים בלבד לכל המארז.

רשת כוורת מוכרת כל פריט בנפרד: מיכל צבע של 50 מ"ל נמכר ב-5 שקלים, מיכל של 100 מ"ל נמכר ב-8.50 שקלים ומברשת במחיר 4.50 שקלים. הערכה היקרה ביותר נמכרת ברשת H&O אולם היא מכילה את כמות הציוד הגדולה ביותר: שני סוגים שונים של צבע, ו-3 מברשות במחיר כולל של 30.90 שקלים, כלומר כ-6 שקלים בממוצע לפריט במארז.

מחיר סל קניות צנוע עשוי להגיע עד למאות שקלים, וזה עוד לפני ההוצאות על מוצרי הגיינה ועזרה ראשונה, נשנושים ודמי כיס. אז איך בכל זאת חוסכים עלויות? התאימו את השימוש לציוד הרלוונטי, בדקו האם הוא קיים במלאי ועל תתפשרו על מוצר אחר, זה עלול לעלות ביוקר. השוו מחירים, רוב הרשתות מציגות באתרי האינטרנט את המלאי הקיים והעלויות השונות. חשבו את המחיר ליחידה בכל מארז. לא תמיד מה שנראה זול, הוא באמת המשתלם ביותר.

כמו כן, רשויות מקומיות ומקומות עבודה שונים מספקים חבילות שי לילדי העובדים המועמדים לשירות ביטחון. החבילות מכילות בדרך כלל היצע מוצרים המותאם לצרכי החייל וחוסכות עשרות שקלים ואף יותר. והכי חשוב, כיום ניתן לשלוח חבילות לבסיס תוך זמן קצר ואף לרכוש ציוד במקום אם צריך. ובמידה ועדיין חסר משהו, תמיד ניתן להשלים בשבת הבאה.

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully