וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הפעילות העסקית של איביי ישראל פורש

31.7.2018 / 11:07

אלעד גולדנברג שימש בתפקיד מאז 2012. במקומו ימונה לתפקיד שי טייב, שעובד בחברה כ-8 שנים וניהל עד כה את מחלקת ניהול הלקוחות האסטרטגיים

לוגו איביי. איביי,
לוגו איביי/איביי

מנהל הפעילות העסקית של איביי ישראל, אלעד גולדנברג, הודיע על פרישתו לטובת הקמת מיזמים עסקיים בתחום המסחר המקוון. גולדנברג הוביל את הפעילות העסקית של החברה בישראל משנת 2012.

תחת ניהולו גדלה החטיבה העסקית של איביי ישראל במאות אחוזים וכיום ישנם בארץ כמיליון משתמשים פעילים. 42 אלף עסקים ישראלים מוכרים באיביי לשווקים מרכזיים בארה"ב, אירופה ואוסטרליה, בתחומי האופנה, אלקטרוניקה, צעצועים וטיפוח.

גולדנברג אמר עם פרישתו כי "זו זכות להיות שותף בהובלת מהפכת הקניות והמכירות של הישראלים באונליין, שאת שיאה נראה בשנים הקרובות. כשנכנסתי לתפקיד, ישראלים הזמינו 15 מיליון חבילות בשנה. עברו 6 שנים והיום זה פי 5. כשליש מהן מוזמנות באיביי. קפיצה יוצאת דופן ברמה עולמית ומעידה שההצלחה של הקניות באינטרנט, היא בזכות הצרכנים הישראלים שהפכו לצרכני-על".

במקומו של גולדנברג ימונה לתפקיד שי טייב שעובד בחברה כ-8 שנים. בתפקידו האחרון ניהל טייב את מחלקת ניהול הלקוחות האסטרטגיים תחת גולדנברג. בטרם עבודתו באיביי- עבד טייב במטה PayPal בדבלין במשך כשנתיים. במסגרת תפקידו החדש, ינהל טייב כ-20 עובדים בארץ וידווח ישירות למנהל הפעילות העסקית באירופה ובאפריקה, אילייה קורטוב, אשר אחראי על יותר מ-100 מדינות וביניהן ישראל.

לקריאה נוספת:
חשש לסלמונלה בחומוס אחלה 650 גרם של שטראוס
לקראת הגיוס: כמה עולה לקנות ציוד בחנויות לחיילים
כך הפכה תן ביס ל-Airbnb של האוכל - ואין לה אפילו מטבח

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il


או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully